GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Anna Informerar, påminner, gnäller..

2008-05-25 | 02:16:02 | Anna/Avanna-fakta,frågor&svar



Tror jag ska gå och nana nu..Mår illa, snuvig och rethosta...antagligen årets gräsallergi som börjar dra igång nu..

Glöm inte tävla om ett " I rule the Catwalk"linne här, tävlingen avslutas idag klockan 12.00.
Lägg gärna till mig på bloggkoll för att inte missa uppdateringar och nyheter i kollektionen.

Får många mail och kommentarer och frågor just nu om hur jag gör när jag trycker mina plagg, kostnader och metoder, var,hur,när och så vidare.
Läs då
detta och detta och försök förstå att jag inte kan göra specialtryck och personliga t-shirts..
Samt att ni inte kan be om att " få det motivet fast på en annan typ av t-shirt men med den färgen och i den och den modellen istället". Ok att jag inte är nån stor designer eller så, men det är ändock min design och man går väl inte in på H&M och säger " jo jag gillar det här blommiga mönstret, men skulle vilja ha det på ett linne, fast i en annan färg och utan den där detaljen..fixa det.."

Och detta är en katt - inte en kanin..därav ordleken med ordet "catwalk"..




Natti!
Kommentera 6 st

Kommentarer
leopardia
2008-05-25 - 03:00:13

jodå, allt är bara bra här, sitter mest bara och undrar över varför jag är vaken fortfarande :)

god natt på dig, darling!

Andy King
2008-05-25 - 04:04:23

Love it, very succexxy!

Storstadsbulimiker - Emma'
2008-05-25 - 09:40:39

Gomorron! ;)

Anonym
2008-05-25 - 10:15:31

Godmorgon :)

Anonym
2008-05-25 - 10:41:12

Säger vissa verkligen så? Försöker ändra? HAHAHAH, har dom inge hyffs? Pinsamt.

Maria
2008-05-25 - 18:30:34

Meh, vem har fått för sig att det skulle vara en kanin..? De har ju bara en liten stump till svans. Säkert såna där stadsbor som aldrig varit på landet och som tror att mjölk blir till i fabriker. ;) Hmm, var jag lite elak nu kanske? :P


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: