GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

and the stars are blind..

2008-05-05 | 10:11:53 | Egocentrerat&Vardagligt

...eller vad Paris Hilton nu sjöng...humhum..

Ojdå...vilken sovmorgon jag tog mig..men kanske välbehövligt. Har känt att det blivit lite väl lite sömn det senaste ...snark snark...tråkigt snack.
Jahapp, måndag, ny vecka, nya tag som man brukar säga. Men jag ska nog göra en massa saker som jag brukar... Till exempel försöka äta nyttigt och mindre ochså , men misslyckas fatalt  ( tror liksom jag ska kickstarta morgonen med ett glas oboy hallå..)..

Men nu ska jag väl vändas i några timmar tills klockan blir 15.00
Då ska jag till optikern för en synundersökning..har inte gjort nån på över ett år och jag är alltid övertygad om att optikern kommer säga åt mig att jag är på väg att bli blind.
" Jaha du Anna..linser eller glasögon kan inte rädda dig..din syn är totally fucked up och på väg bort. Du kommer bli blind inom 2 år"..och så lägger de till nåt litet hånfullt skratt sen "mohahaha"...


Kommentera 8 st

Kommentarer
A
2008-05-05 - 10:20:29

Hahaha! Känner igen mig i dina intentioner att äta nyttigt och mindre...och misslyckas. :)

Har precis haft en "svullo-helg" med godis, chips, läsk, vin och mycket god mat.

Nu ska jag försöka vara duktig heeela dagen, men jag vet ju hur det kommer att suga i magen när jag sätter mig i soffan i kväll. Det är ju alltid gott med lite glass till Cashmere Mafia, men jag ska försöka låta bli. En frukt istället kanske? Trist!



Hoppas optikerbesöket går bra! Kram!

delinda
2008-05-05 - 10:28:41

fin bild =) lycka till hos optikern.

usch ja,har sumat ordentligt i helgen massa onyttigt

delinda
2008-05-05 - 10:29:01

fin bild =) lycka till hos optikern.

usch ja,har sumat ordentligt i helgen massa onyttigt

delinda
2008-05-05 - 10:29:41

fin bild =) lycka till hos optikern.

usch ja,har sumat ordentligt i helgen massa onyttigt

Catty
2008-05-05 - 10:32:49

sköna solglasögon :) var har du köpt dem ? :)

Diddi
2008-05-05 - 11:40:00

Hahaha!

Alldeles för hög igenkännigs-faktor!

Mina ögon krånglade som fan i några år och jag bara väntade på att optikern skulle lägga huvvet på send och säga "jadu..det här ser inge bra ut..." eller ännu värre: Att det faktiskt VAR jättemycket fel på ögonen eller att jag hade någon farlig sjukdom och att optikern inte SÅG det.



Nojjor är det inte brist på i alla fall....=)

XX

leopardia
2008-05-07 - 02:25:41

hehe, jo, optiker är ju kända för det där helvetesskrattet ;)

Justinlily
2009-05-22 - 12:42:31

very intersting site ..congratulation..


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: