GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

så var det lördag igen..

2008-03-29 | 10:31:32 | Egocentrerat&Vardagligt

Ok, bloggen verkar fungera och kommentarsfunktionen verkar ha funkat stora delar av natten också...Hmm så jag vet inte om Blogg.se genomfört något plattformsbyte alls som jag skrev  och babblade om i förra inlägget...

Nåväl.
Lördag förmiddag nu och veckans bästa tid. Det är helg och allt är som ett oskivet blad. Man kan softa i soffan och äta frukost länge, zappa mellan lördagstv-program, planera god middag eller lördagsgodis, eller läsa en bok och känna sig intellektuell, gå långpromenad eller skriva dikter eller måla en tavla..
Ja allt är möjligt på lördagsförmiddagar..

Vet ni vad ni ska göra idag?

146310-5122
(foto: jag själv)
Kommentera 7 st

Kommentarer
Lottis
2008-03-29 - 10:39:58

Jag tänkte först skita i att uppdatera, men så tänkte jag att jag testar väl och det gick ju... *skumt* De kanske blev klara fortare än de tänkt, eller så är de försenade... det märks.
Foten värker som attan, till och med strumpor gör ont, och skor ska vi bara inte tänka på, så jag får nog vackert stanna inne idag. Jag som tänkt ta med mig N på långpromenad i det fina vårvädret, det kan jag bara glömma. Istället blir det innesitt med kaffe och choklad. Nåt måste jag ha för att trösta mig, även om det nog vore bättre att jag lät bli... Har i alla fall klätt på mig favoritklänningen för att muntra upp mig själv lite... :-)
Hoppas inte bloggen stängs ner, för om jag känner mig själv rätt, så kommer det ju bli en del datasittande idag, och då kan det vara trevligt att både skriva lite själv och läsa andras :-)
Ha en bra dag, gumman! Kram på dig :-)

jenny
2008-03-29 - 10:58:40

nu blev jag sugen på macka..

Malin
2008-03-29 - 11:11:24

Min lördags ska spenderas genom slappande och pluggande. Den där bilden påminnde mig om att jag borde äta frukost nu. Ha en fin dag! Kram

Marie
2008-03-29 - 11:12:48

Ja, lördagar är underbara om man inte har ett jäkla research paper att skriva. Men förutom det känner jag mig sugen på en långpromenad och sen kanske baka nåt :)
Ha en bra dag!

Minna
2008-03-29 - 11:36:16

Packa, ska fara till sklan imorrn >.

Becka
2008-03-29 - 12:59:17

Idag är det städning och träning som gäller. När det är avklarat har jag en oplanerad kväll framför mej. Hoppas nått skoj händer! Eller så kommer jag bara sitta i soffan och mysa... :)
Ha en riktigt nicig lördag!
Kram!

Emma
2008-03-29 - 13:33:35

JAg ska åka till klövsjö idag :D


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: