GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

goodnight sweeties!

2008-03-22 | 01:31:34 | Egocentrerat&Vardagligt

Bjuder på ännu en arkivbild, en av de första illustrationer som jag lade upp i min blogg tror jag...

146310-5000


Den gjorde jag i photoshop, vilket jag ju aldrig ritar i idag.
Nu ska jag nog försöka sova, hoppas på bättre sömn, mindre yrande och mindre röriga drömmar denna natt än natten till idag.

Puss på er alla sötnötar där ute som förgyllt min dag med fina kommentarer hela långfredagen!
Kommentera 3 st

Kommentarer
wadne
2008-03-22 - 04:30:16

bra du är:)

Kajsa
2008-03-22 - 09:29:26

vad använder du för pogram när du ritar nu då? det blir verkligen jätte fint:)

Bim H-D
2008-03-22 - 21:42:58

Oj, den var ju läcker!!! Trots att du anser den gammal osv ;)
Hm, den skulle faktiskt kunna vara läcker på något med svartbakgrund... endera om trycket täcker hela ytan... eller om det blir en ram runt... lite 30-tal över den då, liksom... eller? ;)
Må så Glad Påsk... värmländskan Bim, som snart har vänt upp och ner på hela huset efter ett måttband... ska finnas ett flertal JA... inget... och mitt bästa med inch på ena sidan och cm andra... illgult - kan INTE missas... NU är det väck, ja... bläääääääääää... behöver det NU, helst igår... suck...


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: