GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

de hånskrattandes jävla jeansen i garderoben

2008-03-01 | 01:00:05 | Egocentrerat&Vardagligt

Jag vill bara skrika en jävla massa svordomar och slå på nånting väldigt hårt och länge och skrika lite och sedan gråta ut hos min mamma för att sedan tycka väldigt synd om mig själv och samtidigt be hela världen tycka synd om mig ..
Fan helvetes jävla skit bajskukolleherrejävlarapasatanigatanjävlarfantalltsammans och varför varför varför??
(förlåt..)

146310-4707

Hade jag en alldeles för bra fredag alltså?
Tydligen..
Om jag nu helt plötsligt ska börja tro på nån slags ödesgud eller whatever och  jag är medveten om att jag låter som en urbota dumfjortis nu coh då är det en förolämpning mot en fjortis..

Men varför?

Jag reser mig ur kontorsstolen i datarummet för att gå ut i hallen, allt är är som vanligt under två stycken steg innan vänster fot helt och hållet domnar bort..känslen försvinner helt, den somna - poff pang bara så där.
Jag lyckas på nåt sätt få in yttersidan av foten under resten av foten och trampar till och SMACK! Det smäller till inuti och jag faller ihop i en hög..

Nu kan jag inte gå.

Foten är dubbelt så stor ..helvetiskt ont.
Samma fot som jag krossat en tå på - samma tå två gånger tidigare och som ser missbildad sned och konstant svullen ut..

Jag som kommit igång så flitigt med spring/joggingturer. Jag som verkligen mått bra av att det gått så bra och trott på att kanske kanske kommer de hånskrattandes jävla jeansen i garderoben snart inte skratta mer utan tillfredsställt mmm:a sittandes på min kropp..
Men näe.
Näe.

FUCK!
Kommentera 19 st

Kommentarer
Cheri
2008-03-01 - 01:07:53

Men vad hemskt! :( Jag hoppas verkligen att det blir bättre! Kram på dig.

Lotta
2008-03-01 - 01:12:54

Nä, tjejen va ledsen jag blir! Du som har varit så duktig med din löpning. Hoppas verkligen att svullnaden går ner snart och det inte är något allvarligt. Har du lindat foten? Sköt om dig. Kram

Anna
2008-03-01 - 01:22:25

stackarn! hoppas det löser sig, du får gå till farbror doktorn så kanske han har sådan där mirkalemedicin som gör att man kan springa och komma i hånskrattande jeans - själv har jag sisådär 20 par jeans jag inte kommer i, varav
två jag kan ha som numera är sönderslitna efter dålig variation..... hahahaha så roligt sååå :)

men det tar sig, man får inte i lipa, ge gärnet bara, allt har sin tid :)

Kraaaaaaaam

anna
2008-03-01 - 01:23:24

Lotta: tack lotta..Ja jag har lindat den..försökt med is..och eezespray..så länge jag är blixt stilla så känns det inget men minsta rörelse..
fan..
*kram*

Anna
2008-03-01 - 01:27:25

du skulle haft en sån där skön vetepåse som man kör in i micron, den är skitskön att ha på sig när det inte står rätt till :)

du får se till att kyla foten istället och ligga still så mycket du kan!

Anna
2008-03-01 - 01:32:19

hehe BRA! :)

det går nog över snart :)

Sandra
2008-03-01 - 01:41:03

Haha, tack du :)

Stackars dig o din fot, hoppas det blir bättre!

Fröken H
2008-03-01 - 08:18:38

Usch, vad tråkigt - hoppas att foten kryar på sig PRONTO!

elin
2008-03-01 - 09:21:38

sorgligt. hoppas att det försvinner snabbt!

agnes
2008-03-01 - 09:41:31

Åh nej Men ANNA!
Usch vad hemskt! Jag tycker så hemskt synd dom dej Anna! Hoppas verkligen det försvinner snabbt Anna!
Jag tänker på dej sak du veta!
kram!

Sandra
2008-03-01 - 10:47:56

Nä men va tråkigt!! Du som kämpat å vart så duktig. Hoppas det inte blir långvarigt.
Kramar

Carro
2008-03-01 - 10:48:12

Åh nej! Stackare! Men du, ja tycker verkligen du skall ta dig till en läkare, så att du får veta hur det ligger till.. Om det "bara" är en stuknin, tycker jag du ska prova en speciell vetekudde jag själv provat en gång. Den är liksom indränkt i en massa välgörande oljor och sån shit som är grymt bra! Tar ner svulnader och allt! Skall ta reda på vad de heter, skall själv köpa en, de är kanonbra verkligen! Krya på dig, gumman! KRAM!

Emmelie
2008-03-01 - 12:26:41

Nämen jisses, hoppas verkligen inte du brutit något! Usch, hoppas det går över snart. Kram

Linda
2008-03-01 - 13:10:09

Stackars söta gumman, lider oerhört med dig. Speciellt som du varit så grymt fuktig (impad och avis) och kommit igång med motionen. Men unna dig själv en skön fortsatt helg nu, utan press..

malin
2008-03-01 - 14:18:49

men huvva hoppas det går bra!

Mickan
2008-03-01 - 14:40:11

Bra att du valde att åka till doktorn iallafall, då kanske det läker snabbare. Ska tänka på dig och tycka synd om dig för jag vet hur jobbigt det är, jag har haft jättemycket problem med mina fötter och vrister med. Men du? Det ordnar sig förr eller senare! Kramar!

Linda
2008-03-01 - 15:37:34

Men stackars dig... Huvva!

EN FILUR I MIN MAGE - Caroline.
2008-03-01 - 15:38:58

Usch lät ju inge vidare det där... hoppas att det blir bättre och att de bara är en lättare stukning.

Maja
2008-03-02 - 22:14:40

Oh, tösen. Stackare min. HAr inte varit på nätet ett tag, tagit hand om mig och sambon, bara han och jag. Och nu sitter jag här och kollar in vad hänt och du har skadat foten. :( Krya på dig! Kram i massor


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: