GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

You can feel it in the air

2008-06-06 | 10:12:30 | Egocentrerat&Vardagligt

Godmorgon på er ! Hoppas ni har vaknat till en strålande vacker fredag och Svenska Flaggans dag.
Här i Tidaholm ska det tydligen vara en del jippon med öltält, REAtält, diverse barnaktiviteter, körsång, matserveringar och så travlopp mitt i stan - de har tagit bort vägskyltar, gupp och annats för att hästarna ska kunna galoppera fritt och tydligen ska Arvingarna spela här ikväll..ooooooooh..Och imorgon ärdet nån slags minimusikfestival.
Blir säkert trevligt  - en så liten stad som Tidaholm lever upp när det är sådana här saker på G. You can feel it in the air.
Och att man bor mitt i centrum och får höra folkets glada sorl, liv och rörelse är faktiskt ganska najs.

Men först ska det ätas frukost - det får bli vaniljyoghurt, K-special med röda bär, russin och färska jordgubbar..MUMS!





(foton: jag)
Kommentera 8 st

Kommentarer
Therese
2008-06-06 - 10:36:10

åh va gott de där såg ut! börja magen kurra... haha

duu, jag drömde att du tatuera mitt knä inatt.. helt weird.

snacka om att hjärnan kan mixa allt man ser, dej (blogg) och sen skönhetsoperationer på tv.. haha weird weird...

ha en toppenfin dag! kram

Sofie
2008-06-06 - 10:48:03

Svar: Åh, tack<3



Smaskig frukost - jag har inte ätit än!



/s

Malin
2008-06-06 - 10:58:22

Hihi! Jaaa, det var rätt gissat! Kul! Då hade jag ritat så det syntes bra då. ;)



Jag drömde inatt att jag fotat massor och så försvann typ alla bilder när jag skulle ladda över dem till datorn...ojojoj ångest var det här! Jädrar alltså, mådde riktigt dåligt. Tur det var en dröm...



Mysigt det verkar i Tidaholm. :)



Vi ska städa lite, sen äta på restaurang och fira Martins farmor som fyllt år.





Puuuuuuussssss!

donnasandra
2008-06-06 - 11:18:22

Härligt att de tar nationaldagen på allvar, här i min gamla hemstad vet jag inte ens om de planerar något haha :-) Ska försöka ta mig tid och ork att göra en tårta dagen till ära. Hoppas du får en fin och solig dag! KRAMAR

Jennyh
2008-06-06 - 11:30:50

oh ser ruskigt gott ut =)

Hayley
2008-06-06 - 13:04:20

Det där ser hemskt gott ut måste jag säga! :P Själv ska jag äta knäckebröd med leverpastej och gurka på. Det är ochså mumma! :)



//Hayley

Stephanie
2008-06-06 - 19:30:03

Åh det där såg inte såp lite gott ut...

Hoppas du haft en skön dag! Kramis

Stephanie
2008-06-06 - 19:30:07

Åh det där såg inte så lite gott ut...

Hoppas du haft en skön dag! Kramis


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: