GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Kära Avannakund

2008-06-22 | 10:48:37 | Avanna konst/design/foto

Angående min kollektion - linnen, t-shirts, tunikor.
Trots att jag skriver i varje inlägg när jag visar upp kollektionen hur det går till att beställa och priser på plaggen så får jag konstant kommentarer där ni lägger en beställning här i bloggen.
Eller undrar vad sakerna kostar.
Så snälla, LÄS TEXTEN I INLÄGGET. All Info står där.
 NI MÅSTE MAILA IN ER BESTÄLLNING TILL [email protected] . JAG TAR INTE BESTÄLLNINGAR VIA BLOGGEN ELLER MAILAR TILL ER BARA FÖR ATT NI LÄMNAR EN MAILADRESS.
STORLEK FÅR NI BEDÖMMA SJÄLVA VILKEN SOM PASSAR.



Xs är 64 cm långt och 28 cm på bredden
S är 67 cm långt och 32 cm på bredden
M är 70 cm långt och 33 cm  på bredden  (
väntetid på strl M med några veckor)
L är 73 cm långt och 34 cm på bredden
XL är 77 cm långt och 34 cm på bredden

Pris: 250:- inkl frakt


Förskottbetalning gäller.

Ber om ursäkt om jag låter otrevlig med detta inlägg, snorkig, snobbig.
Men jag har så många gånger skrivit hur en beställning går till och det är ju mest för er egna skull också - mailar ni in er beställning så besvaras den.
Jag vill inte ha massa adressuppgifter mm i bloggen.
Och det funkar inte att JAG ska maila Er för att ni vill göra en beställning. Det borde vara ganska så självklart.

Kommentera 2 st

Kommentarer
Rebecca
2008-06-22 - 11:19:46

Tack,nu har jag lyckats lista ut vilken storlek jag ska ha på linnena iallafall.

Cheers!

Amélie
2008-06-22 - 17:53:28

förstår att det kan bli frustrerande med en massa frågor :) hoppas alla har fått svar på ALLA sina frågor nu iaf tack vare detta inlägg ;)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: