GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

functional lifestyle functional outfit

2008-06-18 | 08:39:02 | Modebloggerskan , Mode & Modestuff

Godmorgon världen.
Sovit gott?

Jag har sovit skitbra - som jag alltid gör på hotell - särskilt med sirener och buller och andra ljud utanför fönstren. Rena rama vaggvisan.
Nu har mamma gått iväg till sina möten och jag är ensam kvar på hotellrummet.
Har ätit god hotellfrukost, läst morgontidning och tittar på morgontv vars största nyhet ju är den idiotiska FRA-lagen/lagförslaget.

Kommer väl stanna här en timme till innan jag checkar ut och beger mig mot SOUK och andra fina shoppinställen.
Klockan 12-14 ska jag på nåt mingel/lunch/föreläsning om Functional Lifestyle och nån ny "nyttig" coca cola

Hade gärna gått dit kläd i detta...typ..

* Linne, Egen design - Avanna
* Skor, väska och kjol, www.forever21.com
Kommentera 9 st

Kommentarer
Bim H-D
2008-06-18 - 08:44:18

Hm, stora bloggare får kul inbjudningar, hihihi...

Coca-Cola nyttigt? Snälla berätta för mig - HUR! sen... ;) Nyfiken av mig...

Och antar att du SKULLE kunna klä dig mer eller mindre som ditt önskeoutfit där - linnet har du och säkerligen något som påminner mycket om det andra också, eller?

Må så grankott... ngn i en t-shirt som passar rätt bra till min stämning idag... ... ...

Petra Bloggar
2008-06-18 - 09:03:34

men OJ vad snyggt! gillar verkligen skorna! :D

Sjuksköterskestudenten
2008-06-18 - 09:07:38

Åh! Du är ju i Sthlm! Nästa gång du är här uppe så måste vi ses! KRAM!

Sjuksköterskestudenten
2008-06-18 - 09:10:39

Ville bara kommentera Bim H-D:s inlägg... Jag tror att Anna menar med "nyttig" coca cola som t.ex. light cola, pepsi max, pepsi light eller nåt liknande. Nåt som inte innehåller vanligt socker. Cola är ju aldrig nyttigt men alla vet att det är en miljon ggr bättre dricka en cola light än en vanlig.

Angel
2008-06-18 - 09:47:12

Hoppas du får kul,jag stanna hemma pga sjukdom

Matilda
2008-06-18 - 10:19:45

Snyggt! Ska hälsa på en kusin och så ska familjen hyra en lägenhet i nästan en vecka så det blir shopping och grönan:D

Sofia
2008-06-19 - 09:19:08

Riktigt snygg outfit!

Är sugen på att skaffa mig ett linne. Kanske skulle ta coh göra det snart.

Jozzan
2008-06-20 - 09:16:14

Hur funkar det att skicka efter från forever21 ?

Birgersonja
2008-09-23 - 14:24:00

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: