GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Börja o på ny garderobskula...

2008-06-17 | 08:19:59 | Outfits och Garderoben

Godmorgongodmorgon!
Sovit gott?
Jag har faktiskt sovit hyfsat denna natt och bara vaknat till av att Stefan då och då gjorde konstiga grejer i sömnen...Han drömde tydligen att han blev jagad av humlor.

Har varit uppe i lite mer än en timme. Checkat väderleken i Stockholm via mamma och mobiltelefon.
Ätit frukost och kollat på "defining moments"avsnittet , säsong 4 SATC. Mycket bra avsnitt. Hade glömt av det lite granna.

Ska hoppa in i duschen strax och sen blir det väl till att ila till bussen. Bloggar säkert ifrån tågstationen i Skövde - kommer få vänta där i nästan en timme innan tåget går.
Köper mig väl en modeblaska och så ska jag garderobsgrubbla och byråbekymra lite granna.
Ta mig en rejäl funderare efter gårdagens klädkammarstädning.. Vad är det för plagg jag egentligen vill ha?
Ska jag slänga det mesta ( förlåt, skänka bort) för att börja om på ny kula så att säga?

Is this a defining clothingmoment for me?

(illustration, foto, layout: jag)
Kommentera 6 st

Kommentarer
Suss
2008-06-17 - 08:32:07

God morgon! Hoppas du har sovit gott och att du får en fin dag!



kram

Carro
2008-06-17 - 08:56:14

godmorgon!

Wysteriia
2008-06-17 - 10:28:48

Jag har sovit ovanligt bra + att jag har fått sova ut idag! såååå härligt:D

M a l i n - L i v i n g r o o m
2008-06-17 - 11:15:58

fint! min rensning går sådär. man blir lite velig ibland =)

Anna
2008-06-17 - 15:37:52

Rensa ut det du inte vill ha och lägg ut det på tradera... Eller en bloppis kanske! Såg en t-shirt från dig i Amelia förresten!

Natha
2008-06-17 - 19:06:05

Åh vilka fina skor!!! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: