GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

welcome home

2008-07-06 | 22:29:22 | Egocentrerat&Vardagligt

Hemma från bion..igen..
Ok, ena projektorn på biografen är trasig så därför var tre pauser inlagda och cirka en halvminut av filmen borta..precis som i fredags.
Satc- the movie..oh..Jag älskar ju SATC av hela mitt hjärta..Men medan serien för alltid kommer vara en livslång förälskelse, ren djup kärlek så är jag rädd att filmen endast kommer vara en liten flirt. En sådan där man har en kväll på krogen, nån man halhjärtat halvflirtar med var gång man kanske ses framme i baren eller bumpar in i på väg till toaletten,  men ingen som ens är påtänkt som ett alternativ att ta med sig hem.

And speaking of hem...
Nu är min Stefan hemma.
En kärlek jag hoppas också är livslång..




Han & Jag...
Kommentera 17 st

Kommentarer
josefin
2008-07-06 - 22:32:02

håller med om satc!

kommentera gärna ngt på min blogg ;)

Marina
2008-07-06 - 22:38:02

Hejsan,



Kolla gärna mitt underbara djurklipp från youtube på bloggen. Tårar garanteras!

Jennifer Gustavson
2008-07-06 - 22:40:37

Du har verkligen en cool header.

soffie
2008-07-06 - 22:42:20

Jag och SATC galna kompisen fick äntligen tillfälle att se denna idag. Underbart!

Fredrik Frisören
2008-07-06 - 23:20:55

sovgott!

Lisen
2008-07-06 - 23:27:51

Håller med "Jennifer", din header är SÅ söt! :D

Lottis
2008-07-06 - 23:29:36

Nu har jag oxå sett filmen, lite halvdålig kopia och utan text och dåligt ljud... Inte lyckats ta mig iväg på bio, så då fick det bli den här varianten så länge... Jag vet ärligt talat inte vad jag tycker... Jag hade nog önskat något mera, vad vet jag inte än, men något... Det blev lite tomt nu efter att ha sett den... Sa just till N att det nog måste till minst en gång till för att kunna förklara för mig själv vad jag saknar... Eller så är det för att hela grejen blivit så stor och så orkade den inte riktigt ända fram till målet... Den VAR bra, men inte så bra som jag trodde... och nu blev det nåt konstigt antiklimax... Och rörigt blev det här, men jag vet verkligen inte vad jag tycker riktigt... Måste nog sova på det, åtminstone några nätter...

Kram och sov så gott!

angelica
2008-07-06 - 23:37:13

fasen jag har ännu inte tagit mig att kolla den där filmen, jag verkar inte ha bråttom nånstans, men jag tror att serierna alltid komemr vara mycket bättre =)

Anna
2008-07-06 - 23:49:54

Hihi såå gulligt skrivet på slutet ;) Det hoppas jag med, all lycka till dig :)



Heta skor du har ;)

Maria
2008-07-07 - 00:38:52

Men nääääää...Tycker du?! Jag älskar också SATC-serien from the bottom of my heart, men jag tycker nog tvärtom att de gjort filmen alldeles, alldeles underbar. Sådär som i "JAAAA! Det var ju SÅHÄR det skulle sluta!" =)

Själv var jag alldeles salig när jag kom ut från bion. Men då hade ju ju inte heller pauser o missade minutrar, stackars dig, du som hade sett fram emot filmen så!



För övrigt väntar jag med spänning på att du berättar vad det där roliga var som du skrev skulle hända, antagligen har du fått värsta bästa jobberbjudandet för din kläddesign är kanon!!! I wish you all the best, darling!



Kram kram (O sorry för långa kommentaren, men jag tänkte att när jag ändå skriver så...=)

Maria
2008-07-07 - 01:05:12

Du får tänka såhär: Så länge Carrie och Big fortfarande får varandra i slutet, så kan du sova gott om nätterna. Och så får du försöka förtränga att du sett filmen, och se boxen så ofta som möjligt istället!!



(Och PS. Får jag gissa hemlighet?? Antingen att Weekday eller SOLO eller Monki eller nån annan cool affär börjar sälja dina kläder. Am I close?!)



Åh, det är så kul att det går bra för dig, jag tror att du blir super-framgångsrik inom ett år!

Camilla Muller
2008-07-07 - 01:29:53

Jag hoppas att du fick tillbaka pengarna!

felicia
2008-07-07 - 02:51:41

hoppas du haft en trevlig kväll :)

Fredrik Frisören
2008-07-07 - 07:42:31

Godmorgon... vad händer idag?

Bim H-D
2008-07-07 - 10:35:20

Kramis på dig vännen - nu har du honom hemma igen!!! Ljuvligt, eller hur?

Nä, jag lyckades inte leta upp honom, hihihi...

Må så grankott... kramis skruttisen

malin
2008-07-07 - 14:48:32

svar: vad kul att du gillar min nya design, jag måste säga att jag är lite skeptisk mot det gråa, känns lite tråkigt. Men det framhäver bilderna.



varför lägger dem in pauser på bion, låter ju idiotiskt, det är väll lite det som är hela iden med bio liksom att ´man skall få se hela filmen oavbruten utan all jävla reklam!





läckra skor föresten.

Mortenmelissa
2010-01-05 - 11:09:55

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: