GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Mätt på kläder hungrig på make up

2008-07-11 | 21:34:08 | shopping, provrummet & cravings

Jag känner mig ganska så mätt på klädshopping..
Ja faktiskt.
förutom ett par perfekta baggyjeans och några fler slappa linnen från WEEKDAY så är jag ganska så nöjd med garderoben just nu.
Så därför funderar jag på, att under Stockholmstrippen tisdag - onsdag nästa vecka mer koncentrera mig på beautystuff.

* Ny härlig bodylotion
* Kanske nån fin god parfym
* Massa nytt smink.

Så kanske kanske att jag denna fredagskväll ska rensa ur och ut allt gammalt smink, halväckliga ögonskuggor, för gammla läppstift, förpackningar vars innehåll härsknat och torkat...Och i Stockholm shoppa på mig en kanske helt ny uppsättning med bra ögonskuggor i favvokulörerna, nåt puder, ett läppstift, concealer osv..
Ja..det låter onekligen lockande och som en bra idé.



(foto: jag)
Kommentera 10 st

Kommentarer
Frida
2008-07-11 - 21:37:38

Bra idé! Jag skulle behöva nytt smink jag också!



Hur gör du dem ramarna runt bilderna? Hade vart jättesnällt om du hade velat svara!



Ha en mysig kväll!

Lexie
2008-07-11 - 22:17:41

fin bild :D

Jennie
2008-07-11 - 22:53:48

tack, o du är verkligen så snäll! :)

Claudia
2008-07-11 - 23:00:40

Du har en otroligt fin blogg!

Jag tycker om att läsa den och dina illustrationer och fina linnen är amazing!



Titta gärna in på min blogg!

anne
2008-07-11 - 23:07:01

Härligt att handla nytt smink! Jag kan rekommendera id:s foundation, mineralpuder. Dyrt, men drygt och helt suveränt!

Hayley
2008-07-11 - 23:15:58

Jag behöver aldrig köpa.. Folk envisas med att ge mig.. (jag som inte äns använder smink).. haha :P

Malin
2008-07-11 - 23:28:09

Shoppa lite åt mig med så är du snäll. ;)



Puss natti

Bim H-D
2008-07-11 - 23:40:14

Hm, vet du om det... att enligt Feng Shui så ska man titt som tätt städa ur en massa ur sitt liv. Då står det ofta att man ska börja med badrummet!!! Och det innefattar då även smink mm tycker jag, eller? Alla flaskor med bottenskrapet kvar och det som inte har använts på evigheter, eller nåja... ett bra tag i allafall. Kasta eländet, hm... Men, det är rådet. Har testat några gånger, kommer dock mest till just badrummet, hihihi... Men, gissa om det är underbart härligt när det är överstökat sedan!!!

Må så grankott... kramis skruttis - och jag har fått paket - och reklam blev det idag, hihihi...

jonna
2008-07-11 - 23:43:41

Till en tavla i såfall :)

Rebecca
2008-07-12 - 00:21:36

Hej! Är allt bara bra med dig? Det är väl bara underbart med nagellack och smink? jag tycker det är härligt att köpa sådna saker, även om det inte händer så ofta, men när jag köper något så brukar det oftast bli en del. ;P

Kramar


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: