GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

The It-Bag

2008-01-26 | 01:18:02 | Modebloggerskan , Mode & Modestuff

Mumlade ju nåt om för några inlägg sedan att jag kärat ner mig en väska idag...
Tror nog jag får ta och avbrytr mitt avskyvärda men ack nödvändiga köpstopp och inhandla den imorgon..Jag menar en väska man känner en stor kärlek vid första ögonkastet till och känner att den kan man ha till den klänningen, dem jeansen, de där skorna, den där looken...Ja en sådan väska får inte gå förlorad...

Här är en snabbillustration över hur den såg ut..typ..megatyp...

146310-4202
(illustration: jag själv)

Skinndetaljer, härligt sommarblomsfönster i finfina färger..ganska så står och bara helt ljuvlig..

Jag stod där i väskaffären och bara tittade på den som om den vore en tavla..som om den vore Mona Lisa...
Eller näe..det var en dum jämförelse ty jag har sett MonaLisa och det var en tråkig liten ful tavla..
Men väskan - den är ett konstverk!

Kommentera 6 st

Kommentarer
Annika
2008-01-26 - 01:33:13

ååh gumman du är så snäll!

usch vad jag hatar när sånna här saker faller över en som en äcklig möglig gammal filt som gör att man inte kan andas men man måste andas in den äckliga doften för att inte döö!! (eeh...bra liknelse va)

Annika
2008-01-26 - 01:43:27

vet du vad vi borde göra?
Vi borde dra till göteborg eller stockholm i maj och bo på hotell och bara fylla ett par dagar med shopping, goda middagar och underbara fikapauser!

åååh tänk om man kunde klara av att spara pengar till nått sånnt...och bli smal och fin tills dess så shoppingen blir en total lycka!

föresten...jag kan ha kommit på den ultimata viktminskningsmetoden! du och jag har ju samma problem...vi gör allt rätt med träning och kost men inget händer!!!
jag ska bara testa en vecka till så återkommer jag till dig med resultatet av min forskning hehehe

MiaShopping
2008-01-26 - 10:05:49

Det liknar en väska jag köpt på Grandpa.

leopardia
2008-01-26 - 11:19:07

du kan ju testa att droppa lucy lius namn och se om du får den gratis ;)

Linda
2008-01-26 - 21:43:17

Det kan inte vara lätt att bo mitt emot en väskaffär...

Bilalmette
2010-01-05 - 14:40:16

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: