GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

På smällen?

2008-01-10 | 09:49:09 | Egocentrerat&Vardagligt

146310-3912

Godmorgon readers, babes, guys and dolls.
Hoppas ni mår bra och sovit gott.

Jag har faktiskt sovit mig igenom hela natten, utan nåt avbrott, och det trots att jag gick och la mig med en mage som var som en spärrballong...
eller om jag ska vara ärlig såg jag ut att vara gravid i sjättemånaden när jag gick och la mig och inget hände med magen ens när jag försökte dra in den.
Så i 20 minuter innan jag somnade försökte jag känna efter om det möjligvis låg en bebis därinne någonstans och om försökte klura om jag var ett sådant där fall som går igenom en graviditet utan att veta om det och tror just att det endast är gaser och även simulerar mens en gång i månaden bara för att en dag föda ungen medan jag sätter mig på huk och knyter skorna.

Men näääää...
Kommentera 4 st

Kommentarer
Sofia
2008-01-10 - 10:22:06

Jag brukar också vara alldeles uppsväld vissa kvällar..inga bäbisar dock! Men man känner sig inte direkt het och det är inte skönt..

Ha en underbar torsdag!

Lalisen
2008-01-10 - 12:16:12

*asg* Va skön du é :D Provat Dida nån gång? Kanske vore något för dig. Hjälper när man är bökig i magen och uppsvälld. ( Jag är arbetsskadad - jobbar ju i hälsokost..)

Caroline.
2008-01-10 - 18:51:10

Så hemskt de där med folk som inte fåt veta att de är gravid förens jätte sent i graviditeten. Min faster är ett sådant exempel. Hörde föresten om en tjej som åkte in akut till sjukhuset för magsmärtor och vips en ½ timme senare var hon mamma. Undrar just hur lång tid de tar för chocken att lägga sig...

Rebecca
2008-01-10 - 20:24:35

jag drömde konstigt nog att du var gravid för någon dagar sen, du skulle få en pojke som antingen skulle heta, alvin eller albin.
anna, har du något du vill berätta för oss? skoja, haha! :D


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: