GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Lördag förmiddag och På smällen

2008-01-26 | 11:13:57 | Egocentrerat&Vardagligt

146310-4211

(foto: jag själv)

Godmorgon kära läsare!
Ljuvliga lördagsförmiddag - veckans bästa tid. Ingen borrning allt what so ever denna morgon utan jag fick sova länge och skönt och fick vakna till tonerna av kärlek istället.

Dock spöregnar det ute...så det är tur att jag bor mittemot väskaffären...för ja..jag har inte ändrat mig under natten..det får nog banne mig bli ett väskköp idag.
..

...tror jag..

Och så ska jag lämna tillbaka "På Smällen" och kanske hyra en ny film. Jag tyckte ärligt talat att "På Smällen" var ganska kass. Jag tyckte det var konstigt att hon bestämde sig med en gång att behålla barnet och att de helt plötsligt var kära och älskade varandra trots att de var varandras motsatser och endast haft en one night stand..Och jag säger inte att man inte kan finna sitt livs kärlek på det viset - åh nej..men man fick liksom inte se någon som helst " aha-stund" från någons sida där de liksom kommer underfund med att de ville vara tillsammans..
Eller så är det mig det är fel på..Jag gillade inte Marie Antoinette och jag gillade inte På Smällen..

Vad ska ni göra idag?
Kommentera 18 st

Kommentarer
Jenny och Cailey
2008-01-26 - 11:19:23

Men så är det vanligtvis med amerikanska gulli-gull-komedier. "Juno" har jag hört talas om. En något liknande film tydligen, men tonåringar som blir på smällen. Köp den där väskan om förnuftet säger så. Låt dig inte enbart styras av dina känslor. Ta lärdom av din visshet! Kram

Solin
2008-01-26 - 11:26:17

aha =/, fast den verkar vara bra

Sussie
2008-01-26 - 11:30:26

Idag blir det lugna gatan, ska träffa min pojkvän när han har slutat jobba.. när han nu slutar. hehe.

hoppas du får en toppendag!

Linnea
2008-01-26 - 11:32:35

Jag gillade inte heller Marie Antoinette. Den handlade ju nästan om ingenting.. "/ Den här örtpastejen är så god! :D

Karin
2008-01-26 - 11:35:31

ser gott ut det där:)

Carro
2008-01-26 - 11:43:01

Jag tycker inte heller den var så superbra ! Marie Antoinette började jag se på i 10 minuter sen stängde jag av ;P Jag ska sova hos min farmor idag :)

Alexandra
2008-01-26 - 11:47:34

gud. jag bara läste rubriken o trodde du va på smällen =P

Johanna
2008-01-26 - 12:11:18

jag tycker absolut att du ska köpa väskan! :)
själv har jag tvätttid, sen ska jag hem till farmor och träffa släkten. :)

annika
2008-01-26 - 12:20:11

på smällen verkar ganska bra, eller den verkade. ;)

Lottis
2008-01-26 - 12:20:45

Klart du ska köpa väskan :-) Har inte sett "På smällen", bara hört om den, men den har inte lockat. N har i alla fall laddat ner "Music and Lyrics" åt mig nu, så den blir det nog att se imorron. Idag har vi fullt upp ändå. Förhoppningsvis sälja bilen om en stund, en kille kommer och tittar på den, sen till V-vik och se årets nyårsrevy med mor, far och bror. Vi ska beställa pizza och sen blir det väl slapp resten av kvällen.
Du får ha en bra dag, gumman! Kram på dig

agnes
2008-01-26 - 12:30:28

Åh,
idag ska jag vara med keno hela dagen efter som jag inte fikc följa med mamma till mina släktingar (jag är fortfarande för förkyld) så ja, ska jag och min syster hämta keno, och så sksa vi få träffa kenos ägare tjejs hund, de har inte vart ihop så länge , hon är jättetrevlig, det ska bli så kul att träffa hennes hund.
pappa trodde först jag skulle börja gråta av lycka, haha, jag älskar hundar, de är så underbara!
alladjur är så bra tycker jag,
oj, nu bara babblar jag på.
Hoppas din dag blir jättebra Anna!
Många kramar till dej!

Ellinor
2008-01-26 - 12:31:32

Usch, det spöregnar här med- inte kul! Men det är iaf lördag så det är ju ok att ha innesittardag:)

Camilla
2008-01-26 - 12:32:03

mmm frukost.. :)

idaaag blir det en sån där "ta-hand-om-mig-själv" dag.

ha en fin lördag!

alexandra
2008-01-26 - 13:57:37

min pojkvän pluggar teori och jag sitter och skriver en krönika i svenskan .

Karin
2008-01-26 - 16:25:33

nej jag håller helt men om marie antionette, den fattar jag inte vad den går ut på, ganska seg också, men på smällen vill jag se, tyckte den verkade bra men men... ha en bra dag! kram

' Jessica
2008-01-27 - 14:49:03

Jag tycker inte heller om Marie Antionett eller På smällen.

Sara
2008-01-27 - 19:46:48

Åh jag gillade båda filmerna! Jag har Marie Antoinette filmen.. köpte den för 59kr bara :P Tyckte den mest var skön o kolla på. Med alla färger, kläder osv.. O På Smällen var ju såå bra, sån där typisk "Sara-film" haha. Vilket utlägg det blev nu :P Ja ja ha en bra kväll iaf! :)

Asgeirellen
2010-04-12 - 13:42:12

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: