GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Vill du ha en ballerina?

2008-02-05 | 09:26:25 | Avanna konst/design/foto

Godmorgon People!
Hoppas ni mår prima i dessa förkylningsinfluensakräksjukatider..?

Jag ska strax gå iväg och träna för att resten av dagen varva tvättid och tvättstugefrustration med så mycket kreativt som möjligt..vill teckna teckna skissa illustrera en massa idag!
Plus att jag ska till tryckeriet i eftermiddag och se om jag kan hämta hem lite fler t-shirts i den nya kollektion.


Tills jag gjort det..ja så får ni ju gärna köpa det motiv jag hämtade hem i fredags:

146310-4336
(design: jag själv)

Strl S-XL
Pris 249:- + 35 i frakt
Beställ: Maila [email protected] 
Eller så kan ni under dagen besöka Modemecka som, om Posten skött sig, kommer att ha just denna t-shirt i sin shop.
Kommentera 3 st

Kommentarer
www.emmakristensson.blogg.se
2008-02-05 - 10:34:58

du har talang =)

stina
2008-02-05 - 15:34:48

så himla snygg.. hade jag inte vatt så fattig hade jag slått till. så fin.
hoppas du har nånna kvar efter nästa löning ;)

Stephanie
2008-02-05 - 17:52:31

Jag har precis klickat hem en, hihi! Den är underbar och du är grymt duktig tjejen!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: