GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Jag, Grand och Mini

2008-02-02 | 00:02:00 | Modebloggerskan , Mode & Modestuff

Ja galan och festen på Grand Hôtel pågår väl för full nu..mer välbesökta bloggerskor svänger sina lurviga och skålar i champagne och minglar med modeeliten...

Jag var där..
Imorses...och  jag hade visserligen Elin Kling och Linn Gustafsson och Eleonore och Karolina som "bordskavaljerer"..och det bjöds på lyxig frukost med minibullar, minifrallor, miniwienerbröd och juicer i miniglas...Ja jag antar att allt som skall förtäras inom modebanschen skall ske i miniformat så man skall komma i de miniminimala kläderna....
Men Galan , själva galan är nog trots allt lyxigare..
Jag kände mig som en utböling under den där frukosten..

Men, för att göra det bästa av situationen så tog jag en mingelbild..på mig själv..inne på Grands Toalett..

146310-4292

sån är jag..
Kommentera 4 st

Kommentarer
katrina
2008-02-02 - 01:01:17

vad sööt du är :) haha... äsch har aldrig tyckt att sveriges galor och skit är ngt speciellt ändå! :D

kram!

Sassy
2008-02-02 - 11:54:13

Vilken fin mingelbild!!

kram

kristina
2008-02-02 - 13:50:12

vilka vackra blå ögon du har!
kram

Emelie
2008-02-12 - 23:49:37

Och du var betydligt mer underbar och dig själv än någon annan vid ditt bord och säkerligen på hela galan. Du var där, och det är många som hade velat ta din plats.
Du är duktig Anna, jag har sagt det mer än en gång.
Kram! Emelie
(emlan emlan på bloggen)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: