GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Hade nästan ett Hallelujahmoment

2008-02-04 | 23:47:48 | Egocentrerat&Vardagligt

146310-4333
Har suttit mycket i denna position idag..och grubblat över saker och ting..
Över mig.
Över företaget.
Vad jag vill.
Vad jag kan.
Vad jag borde...

Fast jag sitter allt som oftast i just den positionen...när jag sitter..
Som just nu till exempel.

Imorses när jag vaknade så tog jag på mig mina glasögon..och såg hur suddigt som helst.
Tog av mig dom och såg jättebra.
Hade nästan ett Hallelujahmoment och trodde att jag vaknat med perfekt syn..Fast så kom jag på att jag aldrig tog ur linserna igår kväll och att de fortfarande satt i.

Ja..
Om jag nånsing skulle ha gott om pengar så skulle jag faktiskt göra en sådan där ögonoperation som tar bort närsyntheten helt.

Fast de säger ju att i framtiden kommer hela jordens befolkning att ha synfel...eller i alla fall den datoranvändande delen av jordens befolkning.
Kommentera 4 st

Kommentarer
Amanda
2008-02-05 - 00:26:59

Jag sitter också alltid sådär =)

Ann-Louise
2008-02-05 - 07:35:23

gaaaaah! *Lägger ifrån mig datorn*

stina
2008-02-05 - 10:59:11

åh, sånt där är så trist.. när man glömt ta ur linserna, för man blir alltid överlycklig precis när man vaknat och tror att man ser.. :P
och sen besviken när hjärnan vaknar till och fattar att linserna är kvar.

Niclasklara
2010-01-05 - 09:18:31

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: