GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

en ganska så jäkla tom vecka

2008-02-04 | 09:57:00 | Egocentrerat&Vardagligt

146310-4321

Kommer inte riktigt igång med dagen känner jag.
Vet inte riktigt vad jag ska ta mig för..
Håller på och packar en försändelse till Modemecka.
Pillar lite med några foton..
Men naej..
Inget sådant där som liksom gör att man får eld i baken..

Min vecka ser ut så här:
Måndag: Småpillsjobb..Cityakuten ikväll
Tisdag: Förhoppningsvis en sväng till tryckeriet ..träna
Onsdag: Kanske tryckeriet igen..
Torsdag: Träna..?
Fredag: Träna igen? Stor fest på kvällen

Som ni ser..en ganska så jäkla tom vecka..Ska försöka träna mer än vanligt...fast jag undrar alltid över er som tränar nästintill var dag..Känner ni inte att det är jobbigt att tvätta håret varje dag?
...
öhhh..snacka om i-landsproblem där ja..

Hmm..föredrar jag sådana här tomma veckor..eller föredrar jag en vecka som den jag hade förra veckan?
Förra veckan:
Måndag: Stockholm - 2 modevisningar
Tisdag: Träning, kundfika
Onsdag: Lite småjobb
Torsdag: Stockholm
Fredag: Stockholm, pressfrukost,shopping, fika

...jag behöver helt klart mer jobb..
Kommentera 10 st

Kommentarer
Lottis
2008-02-04 - 10:30:11

Än så länge är min vecka oxå rätt tom. Dessutom är det superlugnt på jobbet. Massa barn som är sjuka, så vi har grymt mycket dödtid. Eller det har vi ju inte egentligen, försöker utnyttja den på bästa sätt, men man kan ta det lugnt och det är vi inte bortskämda med. Ta du och njut av din tomma vecka, tycker jag. Synd vi inte bor närmre, då kunde vi ha fikat nån dag :-)
Ha en bra dag, gumman! Kram på dig

donnasandra
2008-02-04 - 10:56:21

Ska försöka samla ihop några slantar och köpa en ballerinat-shirt. Problemet är att pengarna inte kommer rulla in snart. :-/ Hoppas din vecka fylls på iaf!

Lillen
2008-02-04 - 10:57:53

Jag har oxå funderat över det där med att man måste tvätta håret ifall man tränar varje dag. Håret blir ju hur torrt som helst då :/

Emmelie
2008-02-04 - 11:25:19

Vi kan ta och göra din dröm glamourkokboken tillsammans. HUr kul ideé som helst! Jag kan göra recept så kan du vara fotokungen. Hoppas du kommer på något kul att göra idag. Ännu fler fina bilder tillexempel. Kram kram

Missjeni
2008-02-04 - 12:18:25

Jag föredrar en lugn vecka som man kan planera in lagom med grejer utan att bli stressad. Det är helt perfekt för mig :)

A
2008-02-04 - 13:25:09

Låter som en skön vecka! Du slipper ju sitta på ett trist jobb, som jag gör! Suck!
Önskar jag hade fick vara hemma med familjen och kanske få tid till sånt jag vill göra. Som att teckna och "pyssla". :)
Ha en skön vecka!

Rebecca
2008-02-04 - 16:39:22

jag har faktiskt diskuterat det där med hår nyligen, med en annan bloggare. jag tränar fotboll måndag, tisdag och torsdag. på onsdagar och frdagar har jag gympa i skolan. så jag tvättar mitt hår i princip varje dag. nu försöker jag dock bara tvätta det med balsam ibland och ibland inte alls. men jag känner mig smutsig då.. :P höhö.

lovisa
2008-02-04 - 17:00:48

Jag dansar/tränar annat i princip varje dag, men jag tvättar bara var tredje. Sätt upp i hög knut eller skölj bara av det =)

Linda
2008-02-04 - 19:26:44

Det där med hårtvätt är alltid ett problem. Jag läste idrott i skolan förra terminen och hade då gympa ca 3ggr/v + att jag tränade en del hemma med. Det blev att jag tvättade håret nästan varje dag men måste säga att med bra schampo/balsam och återfuktande produkter så fungerade det utmärkt trots mitt blekta och sköra hår. Problemet va väl att kroppen inte orkade riktigt i början men man vänjer sej. Lycka till me din träning!! KRAAM!!

Bella
2008-02-04 - 20:42:51

jag önskar att min vecka var slapp... jag har två grejer i svenska, två i franska, en jobbgrej som ska vara klar, apuplatssökande, festplanderande (alla


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: