GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Anna Larsson - icketransa och alive and Kicking

2008-08-06 | 20:26:36 | Outfits och Garderoben

Godkväll bloggosfären.
Hoppas ni har en bra onsdag.

Har nu varit hemma i drygt två timmar, lät bli promenad idag efter jobbet utan satsar på att vara hemma och vila och kurera mig istället så ingen riktig förkylning bryter ut.
Tomatsoppa med ostmacka, Loka med vildäpplesmak och några avsnitt Scrubs har känts bra för själen.

Och senare ikväll är det ju världens bästa Project Runway!
Får nog bli en liten drink till det...eller hur var det nu med minnesluckan...

 Nej - ni fattade väl att jag skojade i förra inlägget ( eller nej en del gjorde visst inte det...)?
Jag och transan Anna Larsson är inte densamma, Jag försökte bara skoja till det litet granna....Det är bara lustigt ibland när man läser sitt egna namn i sammanhang som är helt oväntade.
Och även om Anna är ett av Sveriges vanligaste tjejnamn och Larsson är ett av de vanligaste efternamnen så är det förvånansvärt o-ofta jag råkar på en annan Anna Larsson...Kommer ihåg i en gammal FRIDA-tidning från nittiotalet där det var en novell, en sorglig novell där en av illustrationerna föreställde en gravsten..med namnet Anna Larsson på..
Jag läste aldrig den där novellen..
Anyways..

Anna Larsson - icketransa och alive and Kicking..nåväl..alive i alla fall:



* Jeansjacka, Cheap Monday
* Klänning ( älskar den), Vero Moda
* Väska, Märket Feel, Väskcity Tidaholm
* Skor, Din Sko

Nu måste jag ta mina hormonpiller och lägga peruken, innan Project Runway börjar... Sooooo fabulous! And Heidi is soooooo faaaaabulous!
Kommentera 18 st

Kommentarer
Linda
2008-08-06 - 20:33:15

Vad FIIIN du var! Jag anar ugglor i mossen för jag haaaar inga ugglor över huvud taget och jag som skulle ha mitt linne i Frankriket... La la laaa.. :)

Alexandra
2008-08-06 - 20:40:00

Förlåt mig sega hjärna och min förvirring. JAg blev helt paff när jag läste det. JAg menar- nej... jag vet inte hur det kudne falla mig in. Du ser ju absolut inte ut som någon transa utan en helgi' söt tjej- redig kvinna liksom... det var därför jag undrade om jag hade missat något. Förlåt X 1000 !!

Denise
2008-08-06 - 20:40:27

Var med och tävla på min blogg!

L-L
2008-08-06 - 20:59:42

Fina skor!

Emma
2008-08-06 - 21:08:07

Hur kan man inte fatta att det var ett skämt..?

Alexandra
2008-08-06 - 21:20:02

Jätte fint :)

Sofia
2008-08-06 - 21:36:30

SÅ fin som vanligt! Min bästa kompis heter Anna Larsson, http://www.robinnathalie.blogspot.com

Linda
2008-08-06 - 21:45:45

Näää, inte fått post av däj! Ingen tisha (trodde dock linne men det spelar ingen som helst roll). Jag fyllde år i början av juli så jag får medge att jag hoppades lite, men så tänkte jag att du antagligen hade slut på lagret eftersom det blivit så populärt.



Vad knas, ugglisarna måste ha flaxat iväg på egna äventyr. Gyyd hade jag fått den så hade jag ju flauntat den i bloggen typ dagen efter förstår du väl :)



Dumma dumma postgång. Okej att det strulade från Frankrike till dig men i Sverig borde de väl kunna ha lite ordning på torpet. :(



Snyft och pussing

Lindis

Emma
2008-08-06 - 21:46:55

Haha. det var jätte fint.

Hoppas du haft en bra dag ?

Emma
2008-08-06 - 21:48:58

sv: Nästa gång skriver jag en personlig kommentar till alla personer som inte fattar :P

Elin [ n e v n a r i e n ]
2008-08-06 - 21:52:33

Haha det är lite synd att man inte kan vara ironisk, skoja eller liknande på bloggen. Det är ALLTID nån som inte fattar :P

Malin
2008-08-06 - 22:29:16

Hahaha, ja, någon transa ser du då inte ut som ;) Kram

Alexandra
2008-08-06 - 22:31:55

oh vilka snygga skor!

Hp
2008-08-06 - 22:32:05

Gillar din jacka!

Bim H-D
2008-08-06 - 22:34:40

Hm, nog för att min hjärna inte ens snart klarar 2+2 - men nog katten fattade jag att du drev med oss ang inlägget tidigare ;) Det är ju som sagt var rätt vanliga namn, även om de kanske inte förekommer SÅ ofta tillsammans... Undrar vad hitta.se säger om man slår Anna Larsson... Hur många träffar kan man få? Och då med stavning ett s eller två... Men, just nu orkar jag inte testa så... vi får leva vidare i ovisshet ;)

Dock älskar jag fotona som vanligt av skruttisen - så läckert klädd att man verkligen dånar. Var hittar du allt snyggt? Hm, går jag in i de butikerna så hittar jag aldrig något alls... Varierar totalt mellan orter alltså - utbudet... Beror ju på inköpare - och de här kanske är värdelösa? Hm, dock jagar jag fortfarande svart kjol, och VILL ha en blommig volangkjol... trots att det lider mot höst ;) Den funkar ändå, jö... bara den ÄR mörk!

Må så grankott... kramis skruttis och sköt om dig... hoppas att det inte regnar på dig som det gör på mig... dock ska jag väcka liten Leo Tass som ligger under min dator - jag ska gå och strypa kudden... då blir han en busepus och ska lek med kablarna - som vanligt alltså ;)

emelie
2008-08-06 - 23:39:17

åh vad snyggt :)

Åsa
2008-08-07 - 08:50:25

Fin outfit ! Ja du rätt i om du tar klänningen den satt jätte snyggt på dig ! :) Kram !

Himeko
2008-08-07 - 19:48:08

Underbart fin klänning :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: