GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

från skit till lycka

2008-04-30 | 00:19:11 | Egocentrerat&Vardagligt

Ok, dagen blev ganska så bra till slut ändå.
Efter att ha vaknat helt groggy i skallen och med ett försök att råda bot på detta med en joggingtur där jag blev nedbajsad av en fågel så kände jag mig smutsig och äcklig i några timmar.
Sen kom solens varma strålar och gjorde mig glad och harmonisk igen.
Ännu en god middag med lax och bakad potatis följt av en underbar promenad med bästaste mamma som bjöd på en glass.
En härligt skön kväll med min bästa vän Karin, några koppar te och frukt och ett avsnitt Desperate Housewives och sedan några pussar på pannan av sambon..
Nu kan jag gå och lägga mig och hoppas på en finfin onsdag, redan från start.
Imorgon är det ju Valborgsmässoafton!

Godnatt!

146310-5740
Kommentera 5 st

Kommentarer
alexandra
2008-04-30 - 00:58:27

godnatt :)

Scarlet
2008-04-30 - 01:23:57

Nej fy 17! Jag skulle bli så fruktansvärt äcklad om en fågel bajsade på mig. Dagen skulle bli förstörd och jag skulle vilja döda alla fåglar. Hah det vill jag förresten ändå. Kråkorna och duvorna i alla fall! :P

Vad kul att du får en sån känsla när du besöker min blogg, härligt! :D Och ja du får gärna tipsa om den också, även om den kanske inte förtjänar det än :P

Nix, nu är det sängdags för mig med! Gonattis!

- NADIA -
2008-04-30 - 02:48:56

Åh, älska din outfit!

linda
2008-04-30 - 08:15:04

Visst är det skönt när dagarna vänder så..
från till att vara illa till att vara ganska bra ändå!..
Jag hoppas HELA din dag idag blir bra!
Kram

Kim
2008-04-30 - 09:12:16

Coola skor :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: