GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

crap and facts

2008-04-23 | 22:40:01 | Anna/Avanna-fakta,frågor&svar

Så, nu går jag vidare..nu ska jag vara positiv igen. Fördelen med dalande besöksstatistik är ju att inte så många läser den crap man skriver.

Nu ska jag göra en utmaning som darling Wysteria gav mig:

Tre namn du går under:
1) Anna
2) Pyttis
3) Lillgrisen

Tre saker som skrämmer dig:
1) Ålderdom
2) Att jag ska gå i konkurs och bli skyldig en massa pengar och bli skuldsatt
3) Mina egna känslor, tankar och humörsvängningar ibland.

Tre saker du har på dig (just nu):
1) Klänning
2) Glasögon
3) Duntofflor

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1) Live - Freaks
2) Somewhere over the rainbow - Israel Kamakawiwi'Ole
3) Weeping willows - Shiver in th the Morning light

Tre sanningar om dig:
1) Jag är så övertygad vänsterpartist att jag aldrig skulle kunna rösta på det blåa laget i Parlamentet även om jag tycker att det är roligare
2) Jag drömmer fortfarande om att bli känd skådis
3) Jag får skuldkänslor för allt och alla jämt.

Tre av dina intressen:
1) Fotografera
2) Rita/skissa/teckna/illustrera
3) Marilyn Monroe

Tre saker du verkligen vill ha:
1) En katt som min sambo inte är allergisk mot
2) Ett eget screentryckeri
3) Ett framgångsrikt företag

146310-5598
Kommentera 8 st

Kommentarer
soph
2008-04-23 - 23:20:50

Damn it..
Men vart har du köpt
den underbara väskan då? ;D

Wysteriia
2008-04-23 - 23:32:06

intressant, kul att du gjorde den! :)

Linda
2008-04-24 - 01:18:02

me luv your blog!!

Minna
2008-04-24 - 10:17:11

Gahahahaha, det där med parlamentet var ju riktigt skojsigt, det är ju tur att man är en sån hära grönsak när det gäller politik så man slipper det problemet haha. men visst, för några år sen var det likadant för mig - rött bara röttröttrött :)

Nina
2008-04-24 - 10:26:55

Hejhej Anna länge länge sen jag skrev nu. ninisens.blogg.se har lagt bloggen på hyllan ett tag :) ville bara säga att du vet att det finns katter som funkar även för de som allergiska va? Birma el Burma kommer inte 100 ihåg vilken av dem har en god vän till mig som är JÄTTE allergisk. En liten tanke bara. + att dom är underbart vackra båda raserna.
Ha det fint gumman.
Kramar

anna
2008-04-24 - 19:15:41

Nina: tack för tipset men jag tror inte det finns nån katt som är helt allergifri..förutom framavlade sådana..
dessutom är de raserna ganska dyra..och det kan bli dyrt och surt om det visar sig att han inte tål den..
men tack gumman! kram!

Pastill
2008-04-24 - 19:16:29

Marilyn Monroe är fanimig den vackraste kvinnan som någonsin levt! Hon pryder förövrigt mina väggar hemma^^

Edvardmaia
2009-02-09 - 08:49:44

I really enjoyed it. You have done a great job.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: