GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

a cuppa vanilla tea please

2008-04-10 | 15:16:27 | Egocentrerat&Vardagligt

Ok, hemma igen..och tja..arbetsförmedlingen är arbetsförmedlingen och den vill man ju helst ha så lite att göra med som möjligt....fick verkligen bita mig i tungan flera gånger för att hålla mgi från att vara bitsk...GAAAAHHH!!

Frustrationsnivån är just nu hög..suckarna är ljudliga och mina huvudskakningar är ihållande..
Wellwell..

En kopp vaniljte är ett stort måste och välbehövligt just nu..

146310-5330
Kommentera 10 st

Kommentarer
Ellis
2008-04-10 - 15:26:41

Du har så fina tekoppar! Jag har sett sådana på Lagerhouse, är det såna du har? Ljuvliga små skapelser men jag tyckte inte att jag hade användning för dom trots att de var oemotståndliga. Nu ångrar jag mig nästan.. sååå fina!!

stina
2008-04-10 - 15:30:29

arbetsförmedlingen måste va den tråkigaste platsen att besöka. till och med en kyrkogård eller en soptipp är roligare..

Carolin
2008-04-10 - 15:37:56

Usch, det låter inte som om dom var så snälla. Men jag tycker i alla fall att du verkar göra att bra jobb med din firma och att du ska fortsätta på samma bana (:

Vera
2008-04-10 - 15:38:23

Arbetsförmedlingen borde stötta kvinnliga egenföretagare istället för att sabba för dom.

Hp
2008-04-10 - 16:18:44

Så söt du e!

Sussie
2008-04-10 - 16:45:23

Låter som dom var mindre trevliga, men dom är ju dom. Men du ska fortsätta med det du gör, du är helduktig!

Kram

erica
2008-04-10 - 16:49:33

Förstår att det är en jobbig miljö att vara i, där på AF. Har också samma uppfattning om dem...
Men fortsätt gör din grej! Ett kreativt yrke som ditt kräver ju tid, det är ju ditt "märke" som ska byggas! Det vet väl de också. Vad det nu var som kändes jobbigt där är det säkert saker som de "måste säga", pekpinnar eller nåt (?). Strunt i det just nu, låt det ta mer tid, du är ju duktig och kreativ, kommentarerna och positiv feedback bara haglar in på din sida! DET betyder att du är bra!! :)

Fröken H
2008-04-10 - 17:34:35

AF är som dom är - tyvärr (har inga bra erfarenheter av dom). Kan tänka mig att om man som du har ett mer kreativt yrke, så sparkar AF bakut. Men alla kan ju inte utbilda sig till datatekniker och starta datafirma och fakturera en tusenlapp i timmen. Fast AF skulle nog gärna vilja det... Stå på dig! :-)

Lotta
2008-04-10 - 17:35:52

AF...vad kan jag säga! Är utbildad beteendevetare inriktad mot arbetsrehabilitering och har gjort arbetsförlagda studier på AF. Har svårt att med regelverket som inte alla ggr passar mina värderingar. Istället för stötta männinskor, stjälper de istället.Vad är det AF begär utav dig? Jag tycker du ska fortsätta med ditt företag. Du är så duktig och kreativ. Kämpa på och det bäst. Kramis

Emma
2008-04-11 - 16:47:07

åh, vaniljte är ju så gott!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: