GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Shiny Silky Street Style

2007-09-12 | 23:38:10 | Outfits och Garderoben

Ja jag lovade ju imorses att det skulle komma 2 streetstyles idag..satt här och dividerade kring om jag skulle bryta löftet eller inte..Huruvida ni ens bryr er eller inte..om det är smart att lägga upp en så här sent...vilken är den ultimata "lägga upp en street style"tid på dygnet..?

Men så kände jag att va fan, klart jag lägger upp en.
Kanske är så upptagen imorgon bitti att jag inte hinner liksom.
Ska ju ha ett ordentligt möte med min nya ( och första) revisor imorgon kl 10. Ska jag motionera innan det?
Eller jobba undan?
Eller ta det lugnt..
Ty jag känner en smärta i höger mandel var gång jag tar ett andetag...Nån som vet vad felet kan bero på?

Ok, nog tjat, Dagens andra StreetStyle:


146310-2278
(foto och illustration: Jag själv)

" Felicia" har på sig
* Basker, H&M
* Halsband, Guldfärgade träkulor - Gjort själv
* Sidenklänning, Prada
* Batikfärgade Knästrumpor, Indiska
* Skor, Have2Have
* Clutch/kuvertväska, Topshop
Kommentera 14 st

Kommentarer
Susse
2007-09-12 - 23:46:56

Duktig du är på att göra bilder!! Eller vad man ska säga, tappade min hjärna någonstans idag! Haha! Är det en riktig tjej som du tar bild på och sedan "gör om" i Photoshop eller liknande, eller är det bara något du ritar efter inspiration? Riktigt häftigt iaf. :D

Susse
2007-09-12 - 23:55:09

Som jag sa: Skitcoolt! Du borde kanske skicka in några bilder till ELLE eller något liknande. ;) Rita massa kläder som är "rätt" nu och så vidare. Fast det gör du kanske redan? ^^ Lycka till. :)

Cassandra
2007-09-13 - 00:27:53

Den här bilden var urafin!Verkligen, hon har typ världens finaste mössa på sej :)
Och jag tycker att du ska vila innan ditt möte, ingen orkar motionera på morgonen, haha :)
Jag tycker också som Susse, skicka in dina fina bilder till Elle eller någon annan glassig tidning och hoppas på det bästa :) Dom vore dumma som inte tog med dina övernaturligt fina teckningar!
Massa kram och sov gott :)

Annah
2007-09-13 - 00:49:41

Åh sicken fin! Tuff klänningen vart, smart sätt att göra den på :).
Jag tycker du ska äta en mysig frukost och ta det lungt innan mötet. Inte ut och springa nu när du har ont i halsen, då kommer det säkert bara bli värre tror jag. Å ont i halsen är hemskt!
KRAMAR!!

Caprice
2007-09-13 - 06:57:53

Jag verkligen älskar dina bilder!

Malin
2007-09-13 - 07:24:46

Snygg tjej den där Felicia :) Nu längtar jag tills nästa streetstyle! Ha en bra dag. Karm

Jen
2007-09-13 - 08:03:02

Felicia, va snygg hon var i går! Åh va kul, längar också tills nästa streetstyle :) Ha de gott. Kram

Kristina
2007-09-13 - 08:08:21

Den bilden gilade jag, superfin:) Ha en bra dag! Kram

Josefin
2007-09-13 - 08:18:39

snygg bild :)

Felicia
2007-09-13 - 08:20:18

Snyggt ;) Så duktig du är!

sandra
2007-09-13 - 08:52:01

Oh, snyggt! Gillar färgerna! :)

Maja
2007-09-13 - 10:14:52

Får jag säga vad den där mandeln som gör sig påmind beror på? :) Jo, gumman, att du gett dig ut och tränat trots att du inte var helt frisk. Bli helt frisk och vänta dag eller två och sen träna. Tro mig jag vet, min sambo som är rätt duktig på kost och träning, skulle säga samma sak. Annars hamnar man lätt i den där onda cirkel att man aldrig blir riktigt bra tills man tar och lyssnar på kroppen. Sen kan det kanske bero på att du har lite stress i dig, det där med skatteverket och jobben och så. Jag hoppar att du nu lyssnar på mig och inte tränar på några dagar, utan tar hand om kroppen som verkar ha lite förkylning kvar. Så får du krya på dig och sen börja röra på dig igen. Se det inte som bakslag utan som en handling för bättre framtida utsikter! :) Jag är inte klok vad jag babblar! *s* Hög på kaffe är jag också! Snygg klänning det där var!!! Kram på dig

Alexandra
2007-09-14 - 14:22:31

coola bilder!

Fish Games
2010-01-22 - 11:35:12

many thanks for your dedications to this world


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: