GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

My Morning with the Earl

2007-09-12 | 09:07:29 | Egocentrerat&Vardagligt

Bloggen krånglade mestadels igår så jag kunde inte ladda upp nån street style..så det får komma två idag istället..fast inte just nu...

Dessutom var det ju Top Modelmara på tv3 så jag hade en riktigt nice kväll i soffan..även om jag vart riktigt konfys där ett tag när de började sända fel avsnitt i fel ordning. Och förbannad blev jag för att Renee inte vann.. GRR!
Och ikväll börjar den svenska  versionen..tror nog jag måste se den med...blir ju så inspirerad av alla photoshoots..
Mmmm..längtar tills jag ska få fota min kompis Annika. Vi pratade om en del fotoidéer via msn igår....

Well well, nu ska jag ta tag i dagen. Ganska mycket jobb på schemat faktiskt. Blev tillkallad till en man igår och fick en massa annonser till den annonsbilaga som kommer ut nästan varje månad här i Tidaholm och dem ska jag layouta. Sen är det ju en logga jag ska fortsätta skissa alternativ på...samt sätta igång med ett annat projekt som har med annonsbilagan att göra...åh hoppas det kommer bli sanning...*secret*

Men först, frukost! Mm älskar nya Nutrilettsmaken! Och detta är mitt nya favvote för tillfället..drack säkert 7 koppar igår..

146310-2272

( foto: jag själv)

...och så en egobild.. tagen igår..nu sitter jag med godmorgonklägg i ögonen, no make-up och ser svullen ut..


 
146310-2274


(foto : jag själv)

Vad ska ni göra idag?
Kommentera 23 st

Kommentarer
Sweetheart
2007-09-12 - 09:19:26

Åh.. Måste försöka se alla de där topmodel avsnitten på tv, jobbar ju alla kvällar :( Men lyckades få reda på vem som vann på en blogg... Suck. Dock den tjejen jag hejjade på :D Renee tålde jag itne, men hon gjorde grymma bilder iaf :)
Jag dricker Liptons Gold Tea för tillfället, supersmarrigt! :)
Hoppas allt är bra med dig söt!
Kramar

Guldregn
2007-09-12 - 09:22:33

Ja visst var det dåligt att Renee inte ens gick till finalen. Bara för att juryn tyckte att hon såg gammal ut. Liksom var då någonstans? Morr... Jag ska iväg till stan idag och luncha med en kompis. Det blir nog någon god buffé om jag känner oss rätt *hihi* Vad roligt att du fått en massa jobb och projekt att skapa. Det kommer säkert bli toppen allt så duktig som du är. Ha en fin dag! Kramkram sötis!

panki
2007-09-12 - 09:43:39

Fin bild!
Såg oxå lite TM igår, men alltså jag tycker dom e så beniga! Seriöst så fattar inte jag varför modeller ska va så magra? Jag fick rysningar när jag såg dom lättklädda! Det ser så läskigt ut tycker jag.
Förövrigt så ska jag ligga i soffan några timmar till sen ska jag gå å jobba :-)

Lottis
2007-09-12 - 09:44:11

Kollade oxå TopModel igår och självklart ska jag se den svenska ikväll :-) Blev aaaningens konfys igår när de började sända och säger att Brittany åkte ut, du sa ju att Jael åkte... *hm* men sen förstod jag ju. Blev riktigt sur på att de skickade hem Renee, gillade ju henne ju... =/ Men bättre att Jaslene vann än att Natasha gjorde det i alla fall... tycker jag.
Lite tidigare morron här idag än igår och mår oxå lite bättre, men skönt att jag bestämde mig för att vara hemma idag med och har även bestämt mig för att inte åka till Kalmar imorron, även om jag egentligen ville, men... nä. Det är rätt långt att åka och jag ska åka själv... Jobbigt att vara förkyld då.
Den där Nutriletten är jag rätt nyfiken på, den lät ju så god, så den ska nog testas. Men nu blir det lättyoghurt med knäckemackor och ägg, avrundas med lite te eller kaffemedvarmmjölkochkanel, får se när vi kommer så långt.
Ha en bra dag, gumman! Kram på dig

Linnea
2007-09-12 - 09:58:25

Va kul att jobbet verkar gå bra! :) Idag ska jag sitta i skolan lite och sen ska jag hämta min nya löparsula som förhoppningsvis är svaret på alla mina problem, hehe ;P

donnasandra
2007-09-12 - 10:08:26

Åh vad fin du är! :-) Idag blir det massa plugg för mig...

Kristina
2007-09-12 - 10:10:57

Fin du är:) Jag har massa att göra idag och måste sätta igång nu så jag hinner med allt:) Kram

Maxine
2007-09-12 - 10:14:17

Idag ska jag vara i skolan till 3, sedan ska jag shoppa present till pojkvän och mamma :)
å så blir det stallet =)
Kramis

Pethra på Inredningsbloggen
2007-09-12 - 10:17:30

Det där gröna teet har jag börjat dricka, det är riktigt gott! Bilden på Dig gillar jag, härligt med osminkade ansikten, också! Jag brukar inte titta på Top Model, men gjorde det igår. Jag höll på Natascha. Eller Renée, men inte hon som vann. :-)

Nettan
2007-09-12 - 10:24:47

Hej snygging :) du hade verkligen en myskväll igår hör jag. Kram

Åsa.S
2007-09-12 - 10:28:14

Hahahaha tycker du att DU ser svullen ut på den bilden... Då vill du inte se mig på morgonen! Vänta några år, så kommer du att önska att du är lika "svullen" som på bilden! :)

Maja
2007-09-12 - 10:57:35

Jag har redan duschat, ätit frukost, lämnat lilltösan på dagis, handlar lite i mataffären, nästan druckit ur mitt morgonkaffelatte (ett måste annars är jag inte att leka med), och läst alla bloggar. Om en halv timme ska jag träffa älsklingen för lunch ute. Sen vet jag inte... Borde borde rena i min garderob. Ta bort sommarkläder och sommarskor, ingen idé att ha de framme när man numera måste ha vantar när man går ute på morgonen. :) Kram

Kitty
2007-09-12 - 11:00:38

Härlig frukost bild!
Jag ska tvätta, vara ute och gå och träffa kompisar i dag när jag är ledig!
Ha det bra!

Ulla
2007-09-12 - 11:27:33

Inget bestämt...känns skönt.

Cathy
2007-09-12 - 12:24:34

Menar du att nutriletten faktiskt är god, på riktigt? Den ser inte smarig ut, och blir man verkligen mätt på en sån liten bit? Ja, tv-kvällen igår var riktigt nice. Får se om man orkar följa den svenska också. Det ska kanske inte vara varje dag?

Linda
2007-09-12 - 12:30:06

Har precis slutat jobbet..soft onsdag:-) Ska hem o läsa böcker tills imorn..då äre skola igen! Ett annat te jag kan rekommedera är Friggs Orientaliska med kanel-smak:-) jum-jum! Have a nice onsdag! Kram

Sophie
2007-09-12 - 12:55:45

Tack, kan säga att vandringen inte blev riktigt som jag hade tänkt mig..Just nu sitter jag och dricker te i sängen. Du borde testa cirton och ingefära te, jättegott. Du får ha en bra dag! Kram

Fröken T
2007-09-12 - 13:20:18

Jag är på jobbet och mailflingar lite sådär lagom med en manlig kollega ;)

Darksun
2007-09-12 - 15:28:38

Ååååå! Vad fin du är. Gillar din blogg jätte jätte mycket! Kram=)
PS Du är så modig!

dilo
2007-09-12 - 15:36:55

åhh jag har också en sån där kopp fast grön :P =)

MOGLI
2007-09-12 - 23:21:43

den där Twinings Green Tea är en stor favorit hos oss på jobbet! Alltid slut!

Åsa
2007-09-12 - 23:24:27

Så den är alltså god den nya nutrilett? Har inte köpt den än, men det kommer :)
Pöss

Maria
2007-09-13 - 21:56:41

Måste bara fråga, hur kan den lilla nutrilett-biten mätta? Är det någon mirakelsak?


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: