GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Monday V-jeans Street stylin'

2007-09-03 | 08:56:11 | Outfits och Garderoben

Usch och Huga - jag drömde att min kamera förstördes inatt. Eller att den fått massa sand och tobaksspån i sig..
Hmm jag som varken bor nära havet eller röker ( längre).
Vilken mardröm.
Drömde också att jag och Älskade Karin var i Göteborg och skulle shoppa men hon hittade ett roligare sällskap på en liten restaurang och ville supa sig full på vitt vin med dessa så jag fick gå själv på stan och köpte mig en sådan där heliumfylld ballong i glansigt material i form av en hund.

Har drömt om denna plats flertalet gånger i sommar - det som i drömmen är Göteborg men som snarare ser ut som en del av Götgatsbacken i Stockholm och någon tysk stadsdel.
Och var gång har jag gått till just denna restaurang för att sedan hamna på någon bakgata där det finns en kyrka och ett hus med nån "gammal ,vis ,lite synsk" gubbe.
??
Drömtydare nån?

Jaja, det ser i alla fall ut att bli en fin dag här i Tidaholm vädermässigt och nu ska jag ta en snabbdusch och dricka en kopp te och sen bege mig ut på en promenad.
Min käre sambo ligger hemma sjuk idag och det känns ovant att han är hemma när han annars jobbar dagtid.
Inte otrevligt eller jobbigt alltså utan bara ovant.
Är ju van vid att vara själv och jobba ensam här hemma medan han är på sitt jobb.

Ok nog med babbel, dags för Dagens Street Style

146310-2216
( Foto, illustration, layout: Jag själv)


"Adele" har på sig

* Linne, American Apparel
* Jeans, Gul&Blå
* Boots, Din Sko
* Tygkase, Anna Larsson Design
Kommentera 6 st

Kommentarer
´Nicole
2007-09-03 - 09:31:38

Haha det är roligt med konstiga drömmar :) Min kväll var super igår.. Hände inte så mycket men söndagar skall tillbringas som "inte göra någonting dag"... Din kväll då? Hur ser dagen ut för dig? KRAM!

Karin B
2007-09-03 - 09:46:18

Nej fy fan vad otrevligt gjort av mig! Typiskt att det var just VITT vin också? Hoppas du inte är arg på mig nu darling.....=o)

Lottis
2007-09-03 - 10:37:43

Drömmar är märkliga ibland... Verkar som att märkliga drömmar kommer i perioder oxå. Hade en sån i våras, då jag drömde massa konstigheter...
Håller med dig, det är konstigt när sambon är hemma på tider han inte ska... N jobbar ju skift, så varannan vecka är jag ensam på kvällarna, som den här veckan nu. Blir han sjuk under en sån vecka eller ska vara ledig eller nåt annat, då blir det jättekonstigt. Inte jobbigt, eller otrevligt, som sagt, men konstigt...
Nej, nu blir det mera kaffe och sen städa färdigt :-)
Ha en underbar måndag, sötis! Kram kram

Mrs Harajuku
2007-09-03 - 12:45:29

Gud, så fint! Skitsnyggt!
Du är helt enkelt bäst du, gumsan min!
Massa kramar!

anna
2007-09-03 - 22:53:22

Karin B: Jag kan inte vara arg på dig baby!
puss!

Eldaralba
2008-09-02 - 12:50:34

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: