GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

in the closet - a new pair of socks

2007-09-26 | 17:04:57 | Illustration/Teckning/Konst/Design

Hade några ljuvliga timmar tillsammans med Älskade Karin - min bästaste vän, efter lunch.
Vi strosade på torget - det är ju torghandel här varje onsdag, vi satte oss på Nohrbergs och drack varsin latte och bläddrade i Hemmets Veckojournal ( inte våra dock..utan tillhörde caféet), vi var på Lindex och handlade lite accessoarer - Karin en mössa och massa strumpor och jag köpte leggins och Overknees.
Karin fick även agera fotograf och fotade mig i en trapp - resultatet kommer i nästa inlägg där ni får se dagens outfit som jag trivs mycket bra i...

Men först, en ny illustration:

146310-2386


( illustration: Jag själv)

Karin köpte dessutom en snygg brun tunika av en av torghandlarna samt ett par termoduntofflor...När hon hade fått sina varor i en påse så gick vi några steg och jag tittade åt ett annat håll när jag bara hör Karin vråla " Katjoff!" och så drämde hon påsen i magen på mig...Haha...bara med älskade Karin.
Som för övrigt har en vän som heter Sofia som tydligen läser min blogg - Hej Hej Sofia!
Kommentera 11 st

Kommentarer
Malin
2007-09-26 - 17:10:27

Åh, cannot wait for the pictures!
Sorry svengelskan! :)
Mysig dag verkar du ha haft! Inte illa och vilket vackert höstväder vi har idag, inte alls dumt! Jag var svettig av att ha jacka på mig till och med. Älskar Sverige när vädret är såhär vackert!
Puss darling

egoina
2007-09-26 - 17:15:15

hej sofia :P

L I S A
2007-09-26 - 17:20:15

Å, skitsnygg! :]
Tack snälla du! Glad jag blir.
Ha en fin dag, kramen.

Carolita
2007-09-26 - 17:41:38

ÅÅh termoduntofflor är grymma... Älskar att ha på mig dem under vintern..

Kajsa
2007-09-26 - 17:48:21

Åhh mys! Jag har precis umgåtts i två dagar med en av mina bästa vänner och var med en annan kompis också, alla tre alltså, och hade filmkväll igår med snack och blåbärspaj. Så sjukt härligt! 4 månader utan dem var ett tag!
Är det bra annars?
Kramar

Sanna
2007-09-26 - 17:56:05

Fanns det mycket snygga over knees på lindex sötnos : )?
Kramar

elin
2007-09-26 - 18:07:14

tycker alltid om dina bilder. och nej jag kan inte sluta säga det

S'A'N'D'R'A
2007-09-26 - 18:44:00

Vet att jag sagt det förut, men varje gång jag ser en illustration av dej smälter jag som choklad.
Älskar din stil att teckna på! [= Så personlig!
Ha det bra! =]

Åsa
2007-09-26 - 19:14:12

Haha, den där hälsningen påminde mig om Börjes blandning... hihi :)

Sofia fast med ph
2007-09-26 - 20:02:39

Hej hej på dig Anna!
Visst läser jag din blogg, varje dag faktiskt och jag har tänkt att lägga in en kommentar så väldans länge men får liksom aldrig tummen ur....
Älskar att kika in här då denna blogg uppfyller flera behov. Jag får dels en daglig dos av Tidaholm och det är alltid trevligt! Kanske till och med en glimt av Hagakiosen eller Statiol om jag har tur. Jag får njuta av dina alltid lika fina foton och dina outfits som har inspirerat vid ett flertal tillfällen .(Jag måste definitivt besöka Veromoda och se om jag kan haffa en sådan poloklänning, supersnygg, fast inte lika snygg som tjejen som bär den på bilden!) Sist men inte minst så fullkomligt älskar jag dina illustrationer!!! Du är fantastiskt duktig och din stil på dessa konstverk tilltalar mig oerhört mycket. (webshopen nästa....) Sen får jag dessutom reda på när Karin dänger påsar i magen på dig och skrattar igenkännande åt denna "dams" beteende!
Kram på dig!
Kanske lämnar jag fler kommentarer nu när tummen har lossnat.... :-)

Jenny
2007-09-26 - 21:13:33

och en syster som också kollar ibland, he he he... hälsa bror din :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: