GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

den som väntar på nåt...

2007-09-01 | 18:58:05 | Foto/Fotografering

Buhuhu.
Mamma är försenad.
Egentligen borde hon har varit hemma nu.
Egentligen borde jag vara hemma i Bäverns Hall och stå och hoppa jämfota i ren iver över att se vad mamma kan ha köpt för presenter i New York till sin snart 26 åriga dotter..

Men istället har mamma lilla blivit försenad i Frankfurt och kommer till Arlanda först när tågen från Stockholm till Skövde slutat att gå.
Så istället kommer det på nästan ett "Hollywoodskt" sätt stå en Taxichaffis med Mammas namn på en skylt ( tror jag iaf) redo att köra mamma alla de 40 milen från Stockholm till Tidaholm.
Så hon kommer hem först framåt natten...
Så jag får gå dit imorgon.


Om jag bodde i Hollywood så skulle jag typ se ut så här...typ alltså.

146310-2199


( foto, illustration, layout, drömmare: Jag själv)
Kommentera 29 st

Kommentarer
Carro
2007-09-01 - 19:17:13

Attans vad synd ! Hoppas du får en bra kväll trots uteblivna gåvor från mor :) kram

S.A.N.D.R.A
2007-09-01 - 19:25:36

har inte någon hejdundrandes kamera, men den går an [; Men jag vill verkligen ha en ny ! Börjar tröttna på min för den är inte så jättebra (;

Angelica
2007-09-01 - 19:33:12

svar: Okej, ja den var riktigt bra! Du är så duktig!

Sweetheart
2007-09-01 - 19:36:30

Nej, så jobbigt att du måste vänta till imorgon! :/ Jag har iaf löst problemet med min dator, strax efter att jag lämnade den på service.. Riktigt pinsam faktiskt när ajg väl kom på det hihi... :) Annars har ajg försökt shoppa idag, men svårt med en otålig pojkvän som står och trampar bakom mig hehe, får ta mig iväg själv en sväng skulle jag tro :P
Hoppas du haft en fin dag!
Nu ska jag raida, dock på gammeldatorn eftersom min nya är inlåst hos servicegubbarna hela helgen :(
Kramis!

louise
2007-09-01 - 19:39:29

Hm, jag vet då inte jag =) ha en skön kväll

Malin
2007-09-01 - 19:44:44

Jag vill att du ska komma till Stockholm så vi kan ficka och leka med våra degmagar tillsammans!
Idag har jag varit på stan med min Martin och vi köpte varsitt par skor. Dessutom såg vi Harry Potter och Fenixorden, men jag somnade nästan vid två tillfälle, jag är sååå trött. :)
Nu sitter jag här, Martin spelar tv-spel och jag dricker lite rödvin. :)
Puss och kram till dig från mig!

Helle
2007-09-01 - 19:52:06

Mm, det är jäkligt töntigt helt enkelt. Är också rätt pank. Eller jag har sparat lite till att shoppa i vår butik när vi öppnar nästa vecka, men det betyder att jag inte har några cash till ngt annat! Men men, usch... trist att han är sjuk. Man har ingen nytta av dem då. :P Min sambo var magsjuk förra veckan, inte skoj alls. Bakade och åt chokladmuffins idag fastän jag faktiskt har sagt nej till mig själv flertalet gånger för jag äter på tok för mkt socker. Tv blir det iaf! Ska kolla på några avsnitt Entourage nu. :) Kramar!

carro
2007-09-01 - 20:06:32

tack, oj det var inte kul att höra :/
illustrationen va häftig tycker jag

agnes
2007-09-01 - 20:28:22

Åh, haha, vilken Frän bild :)!
Tack för din kommentar :)!
Jag brukar med grubbla och känna mig ner ibland...
jag tror alla gör det.
Hoppas allt är bättre nu i alla fall.
Jag vill inte att min favorit Anna ska må dåligt!
Massssa kramar!

sofie
2007-09-01 - 20:33:53

ja eller hur..!? aja, det löser sig nog snart, får vi hoppas på;P
stackare, att du får vänta ända tills imorgon innan du får se vad din mamma har köpt för fint till dig=/
typiskt det där med förseningar och allt, brukar ofta bli så när man verkligen inte vill det!
massa kramar på dig!

Jessica
2007-09-01 - 20:34:38

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. -sägs det iaf, men när det gäller presenter så går det inte att vänta.. Dom ska till en fort! =)

Nettan
2007-09-01 - 20:38:05

Som jag brukar säga... den som väntar på något gott väntar alltid förlänge ;) hoppas du får många fina saker. Och hälsa från oss. kramisar

Angelica
2007-09-01 - 20:39:30

Du är så himla duktig på att fixa bilder :)

~Johanna~
2007-09-01 - 20:44:24

Ojdå, hoppas hon kommer hem snart :)
Ha en skön kväll gumman !

delinda
2007-09-01 - 20:45:21

hihi skoj bild=) ha en trevlig kväll

ronnie
2007-09-01 - 20:56:01

åhhh din lilla lyckans ost...vilken toppensöndag du har att se fram emot nu juh!!!
jag tog tag i mig själv! du inspirerar mig med allt din självomsorg och ditt mysande...så jag tänkte att jag förtjänar fan också lite mys
nu sitter jag på en mysig bar i stan i kbh, dricker öl med lime (tequila rose hade varit såååå mkt godare men ändå) och surfar på deras trådlösa nät...
så mkt bättre än att åka hem, glo på teven och svälta,,,
kram och tack!

Ida
2007-09-01 - 21:06:56

Ja otroligt skönt! Men jag är nog lite som du ändå, har ofta söndagsångest utan att riktigt "behöva" ha det..
Nej jag tror att om man är sån som person att man grubblar mycket, så är det nog ganska svårt att komma ur det.. Själv är jag sån och har försökt att inte fundera och analysera allting, i flera års tid, men har fortfarande inte lyckats.. :P Men man kan lära sig att leva med det, och jag hoppas allt löser sig till det bästa för dig. Det brukar oftast göra det i slutändan..
Men fick du några fina presenter då? ;) Kram på dig

Pyngve
2007-09-01 - 21:09:28

Nee, trist att behöva vänta på mamma din o presenterna! Men sådär är det ju alltiid, förseningar, förseningar! Man är ju som ett barn på julafton när det gäller sådant, tro mig, jag vet!! :)
Ville tipsa dig om en bra låt i gengäld, för att du fick mig att lyssna på Winnerbäcks nya genom dina inlägg... Good shit! :)
Vet ej om du gillar, men denna låt är en av mina nyfunna favvisar, kunde connecta till den och den är så... bra! helt enkelt! Kom faktiskt att tänka på dig när jag läste texten till låten... ÖÖh låter psycho, men trogen läsare av din blogg som jag är och du verkar ha hittat ditt flow mellan dina ups and downs, så den verkade på ngt sätt passa? öhh! haha
Ännywäjjs... gå in o lyssna sej om du vill på http://www.myspace.com/thosedancingdays och låten heter "hitten".
Kram kram! och tjipp eller kippis, kippis som vi säger på finska (dvs skål ;))

Annah
2007-09-01 - 21:18:27

Haha naaj! Det är jag inte alls, inte lika vacker som dej! Så det så!
Åhh vad tråkigt att vänta, måste vara som att försöka sova dan innan julafton ju haha. Jo förresten är det inte nya t-shirts klänningar på G? Börjar känna ett behov att köpa något snart :). Nu ska jag äta ost och kex och kolla några avsnitt Weeds, lagom mys en lördag när sambon är på fest :). Gör ni någe skoj ikväll?
KRAM!

Jen
2007-09-01 - 22:42:13

Åh vad jag gillar dina bilder. Alltid lika roligt att titta in hos dig och se vad du har hittat på för något. Du är så otroligt duktig och har verkligen hittat din egen stil. Verkligen jätte kul att få följa dig här på din blogg varje dag. Tack :) Kram

Emma
2007-09-01 - 22:47:53

haha, härlig bild där!

Kitty
2007-09-01 - 22:55:40

Härlig bild! Jobbigt att behöva vänta tills i morgon... Men hoppas att du får fina saker i alla fall! kram på dig

Malin
2007-09-01 - 23:17:10

Oj, det var nog rödvinet som talade när jag skrev att jag tyckte vi skulle "ficka" tillsammans. Sorry för det. ;) Haha!
Puss natti

vicky
2007-09-01 - 23:32:18

haha är det en ferrari jag ser? ^^

Eva
2007-09-02 - 00:00:27

Åååh stackars dej!!
Jag som tänkte titta in här nu och se om du skrivit vad du fick i present. ;o)
Hoppas du berättar imorgon för nu är jag ännu mera nyfiken. :o))
Sov så gott Anna!
Kramar Eva

Jenny - Blue Dreams Bloggen
2007-09-02 - 09:45:29

cool bild :)

Mrs Harajuku
2007-09-02 - 11:24:50

Vad drygt att måsta vänta, men håll ut, nu är det inte länge kvar ju!
Kram gumman!

Nathalie
2007-09-03 - 12:35:54

Vilka coola kängor du har på dig på bilden! Vart kommer de från?

anna
2007-09-03 - 23:00:27

Pyngve: Jag gillar verkligen när du kommenterar och när du skriver en rad eller flera blir jag varm i hjärtat.
Du känns som en trogen vän ju =) Fast jag inte vet vem du är hehe.
Jättekul att du också lägger märke till saker...jag har fortfarande perioder med attacker och självhat men ja..jag mår allt so allt mycket bättre just nu och har så gjort hela sommaren..tack så himla mycket för att du tänker på mig och bryr dig! kram!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: