GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

a cinnamon morning

2007-09-26 | 08:42:05 | Egocentrerat&Vardagligt

Sitter här och smaskar på en naturdietbar med kanelsmak...mmmmmums och sörplar te...utan kanelsmak. Får ju inte bli kaka på kaka.
underar på om jag ska testa att jogga en liten runda om en stund. knäet har inte värkt sen i måndags då jag bad er om råd och ni så snällt svarade. Så jag tänkte testa nu att springa lite för att se om problemet kommer tillbaka...så att jag vet..eller inte vet..Det är frågan.

Hade en riktigt skön kväll framför tv:n där igår, trots mensvärk. Var så skönt att komma in efter en prmenad och får värma sig med filt och te..och senare en god drink...hehe.
Sörpel Sörpel..
Tyckte dock alla sjöng dåligt i Idol eller var det ljudet som var knas? För hon som åkte ur lät det ju jättekonstigt sången igenom. Musken var mycket högre och överröstade. Eller var hon märkligt lågröstad?
Desperate Housewives var mys...åh vad bra det är.

Något annat bra är ljus...
Ljus i livet, ljus att tända, värmeljus, ljuspunkter, sommarljus, morgonljus,solljus....
Gult  kvällsljus som strilar igenom persiennen..
146310-2382

( egocentrerad fotograf: Jag själv...så klart...)
Kommentera 23 st

Kommentarer
Maxine
2007-09-26 - 08:46:53

Det som är tråkigt med csn kortet är att man får rabatt på bio under måndag-torsdag bara :P
Kramis!

sandra
2007-09-26 - 08:50:47

Jag tror att ljudet var lite dåligt, man hörde inte riktigt vad de sjöng.
Inte ligger du i lä med dina promenader, du går ju hela tiden :) Jag tränar bara när jag hinner. Och försöker gå, för det är så härligt och så blir man sådär rosig om kinderna ;) Kram

anna
2007-09-26 - 08:56:26

Ja jag tycker att killarna ligger på en mycket högre nivå än tjejerna iår, även om några stycken av tjejerna var jätteduktiga så hoppas jag på en kille iår :)
Va skönt att möta en likasinnad när det gäller julen! Alla vill spy galla över mig för att jag har sån julfabläss men det är ju så sjukt mysigt :)

Sassy
2007-09-26 - 09:06:46

Vilka fina bilder det blev med det ljuset! Fast du är ju förstås alltid fin ;)
kram

Natalia
2007-09-26 - 09:32:53

Gud vilken cool presentations bild!!! Aldrig sätt någon coolare eller så snygg!! You go giiirl! :D

Nadja
2007-09-26 - 09:34:43

härligt ljus i bilderna

Kristina
2007-09-26 - 09:36:02

Håller med dig, nåt var galet med Idol igår. Ha en bra dag! Kram

Karin F
2007-09-26 - 09:51:28

Goder morgon! Men du måste ju dricka kanelte ju! Yogi Cinnamon, finns inget smarrigare!
Idag ska jag till arbetsförmedlingen på kurs, hoppas också på klartecken om inlämnade av marknadsplan osv. Trist att det inte funkade för dig!
Kram

www.annawintour.blogg.se
2007-09-26 - 10:18:20

Just på de korten tycker jag att du var lik henne. Det inlägget jag svarade på alltså.
man vet ju inte hur en person riktigt ser ut så jag tycker du förändras från kort till kort också. Men du gör dig bra på kort du har utstrålning och det lyser på långa vägar att du gillar dig själv.
Älska dig själv innan du börjar älska andra är ett bra ordspråk.

Sweetangel
2007-09-26 - 10:27:10

jag tycker att daniel och kristoffer var duktiga

karin
2007-09-26 - 10:32:00

fint ljus på bilderna! najs najs!
visst är jag duktig, känner dock för att göra riktigt onyttiga muffins också, inte bara såna med filmjölk och allt vad det var! hm

donnasandra
2007-09-26 - 10:33:23

Vilket vackert ljus! Hoppas du mår bra! Kram på dig!

ronnie
2007-09-26 - 11:13:07

anna: du ser fantastisk ut...sen om du är storlek zero eller 38 e skitsamma. jag har samma poäng här. du är vacker för att du är cool. för att du har något djuraktigt, levande, superenergiskt galet kreativt i dig som bara strålar....vissa människor har det bara. youre one of them...och anorketiker har det definitivt ikke. de ser ut som vandrande spöken med tomma blickar..du ser ut som en vild lokatt. fokuserad, på vakt men samtidigt lite lurig. sen vad dina mått i förhållande till brittan är är ju helt likgiltigt. brittan är nerknarkad, deprimerad psykiskt instabil och allmänt trött...hon kan inte jämföra sig med dig fattar du väl!!!!!

Åsa.S
2007-09-26 - 11:14:14

Grymt snygga bilder på dej! (Det är nästan så jag skulle vilja anlita dig för en fotografering)
Ha en bra dag!

Sweetheart
2007-09-26 - 12:01:11

Gomorron söt! Ser ut som solnedgången träffar ditt ansikte, så fina bilder! Men det är de ju alltid, då passar bra både bakom och framför kameran!
Hoppas du får en solig och fin dag idag!
Kramar

Emelie
2007-09-26 - 12:16:04

Super härliga bilder... men jag föredrar morgonljuset istället när vi pratar om persiennerna. Men inget går förstås upp emot en solnedgång!! Ha en bra dag!!

Jessica
2007-09-26 - 12:32:08

Hej.
Gör du fortfarande tryck på kläder? Jag har nämligen en sak jag funderar på som jag skulle vilja ha tryckt på ett linne.
De där skorna du har som bakgrund här på bloggen, nere till höger på ett linne, de skulle vara sjukt snyggt.
Så jag undrar om de är något du skulle kunna göra?
Mvh Jessica

Nicole
2007-09-26 - 12:39:41

Tack sötis.. Ja men det måste väl vara någonting sånt ;) Kraam

Josefin
2007-09-26 - 15:23:02

modellbilder igen :)

' Jessica
2007-09-26 - 15:42:14

åhh, vilket härligt ljus på bilderna :) Fina dom var..

anna
2007-09-26 - 19:52:19

Jessica: hej och vad kul att du undrar...håll ut..nästa vecka ska jag till screentryckeriet jag börjat anlita...och just skotrycket är ett av de motiv jag kommer göra screenmall utav och låta trycka på t-shirts,tunikor.linnen med mera..
Har du ett eget linne du skulle vilja ha det tryckt på?
kram!

anna
2007-09-26 - 22:40:39

Karin F: Men baby - självklart dricker jag kanelte...men inte till en grej som redan smakar massa kanel...
hihi
puss o hoppas det gick vägen på AF!

Isabel
2007-09-26 - 23:53:06

Fan vad snygga bilderna blev!! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: