GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

late night craving...

2007-10-12 | 22:04:52 | Egocentrerat&Vardagligt

ujuj...jag är så jäkla sugen på en gosig latte just nu...

en ljusbrun skummig varm och god latte...

lattesuck

men men, det får bli te och lite grey's anatomy istället...

146310-2546


(foto: jag själv)

Kunden som jag lämnade bilder till i eftermiddags äger en pizzeria.
Så jag och Stefan var där förut och hämtade gratis mat.
Stefan en calzone och jag en tonfisksallad...

Det var en massa räkor i tonfisksalladen...
Så jag fick stå vid diskbänken ett slag och med kirgurgisk noggrannhet plocka bort de rosa små jäklarna...
Men de lämnade spår efter sig...Det kliade i gommen ett slag och sedan började jag nysa och ögonen rann...
Men om räkallergi orsakar snuva det vet jag inte..
Likaså vet jag inte om jag faktiskt är allergisk mot räkor....men jag inbillar mig det iaf...

Räkorna ligger nu väl förslutna i en påse i kylen...tänkte ge dem till katterna imorrn.
Kommentera 10 st

Kommentarer
Shiorina
2007-10-12 - 22:06:35

Bilden var fin i alla fall :)

Lottis
2007-10-12 - 22:12:40

Det ska inte vara räkor i tonfisksallad, i alla fall inte i min värld... :-) Hoppas det var gott i alla fall. Vi försökte beställa mat förut, och jag ringde och ringde och ringde, men inte... Så jag åkte till A-rum, och handlade godis och sköljmedel och hämtade mitt paket, och upptäckte att pizzerian har semesterstängt, så ingen pizza här idag...
Paketet innehöll en röd- och svartrutig tunika, som var för liten... :-( Eller jag kunde ha den, men jag kommer aldrig att använda den eftersom min mage inte såg klok ut i den... Så den åker tillbaka och jag vägrar att köpa en större storlek för så jäkla stor är jag inte! Synd, eftersom jag tänkte att det skulle bli min jul-outfit... =/ Istället beställde jag jackan från La Redoute, och hoppas på bättre tur där... hoppas jag lyckades få med rabatten oxå bara... Nej, se lite mera på "Doobidoo" och sen duschen. Han en bra kväll, gums! Kram kram

alexandra
2007-10-12 - 22:15:18

cool bild!
förr älskade jag räkor, men när min pojkvän började gnälla över att de va synd om de stackars djuren som man skalar och har sig med jättelänge bara för att få en enda tugga så slutade jag med räkor :P

Rebecca
2007-10-12 - 23:11:23

Väldigt fin bild måste jag säga! :O
du e fett duktig!! som om du inte har hört den förr ;) men jag va ändå tvungen att berömma dig jag med :)
ha d bra

Amanda
2007-10-12 - 23:46:35

Åååh, gott det skulle vara med en latte alltså ^^. Kram

sofi.
2007-10-13 - 01:04:02

oj, jag har räkfobi (hör och häpna). var med om en liknande incident fast med en falafel full av räkor. efter det klarade jag inte gå på pizzerier på något år. huh.

Tobias
2007-10-13 - 02:07:25

vilken cool bild :D

Emmy
2007-10-13 - 08:47:52

vilken fin bild!! :)

Sabor
2007-10-13 - 09:37:59

Önskar dig en riktigt mysig lördag ;)

Phillipnatalia
2009-03-16 - 13:07:16

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: