GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

kändiscrushes och musliabstinens

2007-10-09 | 07:35:42 | Egocentrerat&Vardagligt

Schvungade benen över sängkanten i samma sekund som Stefan stängde ytterdörren och åkte till jobbet.
Ja jag var så pigg och effektiv att jag bäddade sängen med en gång istället för att dröja till klockan 2 minuter över tolv , tre minuter innan Stefan kommer hem på matrast bara för att få det att se ut dom att jag minsann varit duktig och ordentlig och bäddat duktigt bara för att han ska lära sig göra detsamma på helger.
Ja jag var så snabb med bäddningen denna morgon att jag nästan bäddade in mig och ner mig själv sittandes kvar i sängen.

Hade tänkt att bara dra på mig kläderna och ut och fota härligt morgonljus...men det var ju fan inget ljus klockan 06.54 på mogonen. Det var ju mörkt!
Så jag tänkte att istället äter jag en stor skål med yoghurt och musli och tittar på morgon-tv. För musli åt Dr McDreamy i det avsnitt av Grey´s jag såg innan jag la mig.....( nej då, jag har inte åter blivit besatt av en kändis..nej då..inte en upprepning här inte av gamla kändiscrushes och besattheter....åh nej....hjälp)

Men i skafferiet fanns ingen musli!
Endast förruttnade rödlökar, för gammalt grahamsmjöl och torra fiberberikade havregryn.
Så jag satte mig här med en kopp blåbärste och en Naturdiet Kanelbar.

...och nu verkar det visst vara ljust ute och fåglarna tjattrar godmorgon till gatuarbetarna.
Så dags att bege sig ut!

146310-2507


146310-2506


146310-2505


( foto: jag själv)
Kommentera 6 st

Kommentarer
tova
2007-10-09 - 08:11:43

haha okej inte så lyckat^^ plinkat var det^^ hah eller nått

Amanda
2007-10-09 - 08:16:38

Du tar helt underbara bilder!

kimJ
2007-10-09 - 08:54:43

fina bilder! En liten fråga vad äter du när du känner suget efter något gott? Kram KimJ

Amanda
2007-10-09 - 13:23:17

Ursnygga bilder (som vanligt)!
GIllar kontrasten av ljust i mörkt i den första bilden. Så himla snyggt ;)

Johanna
2007-10-09 - 16:44:31

Vackra bilder. Du är så kreativ :)
Och vilket jobb du lagt ned på den svartvita bilden med gula blommor. Eller har du något hemligt trick? ;)

Det svartvita är riktigt snygg. Jag gillar gult kombinerat med svart!

alexandra
2007-10-09 - 17:27:28

tänk om man kunde vara så morgonpigg .. iofs måste jag gå upp 07:30 till skolan men det tar en bra stund innan jag orkar pallra mig upp hehe :P


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: