GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

good morning I'm longing for tonight

2007-10-17 | 08:02:37 | Egocentrerat&Vardagligt

*Gäsp och mummel*

Det svider under ögonen och huvudet är tröttigt.
Satt uppe sent och pillade med annonser, gick upp tidigt för att fortsätta.
Har skickat iväg alla nu för korr, alla utom en för den ska jag gå med själv till butiken om nån timme för lite ytterliga uppgifter och diskutera uplägg.
Klockan tio ska jag på en kundfika och efter det gå hem och antagligen mötas av mail där jag fått tillbaka annonserna för ändring.



146310-2596


146310-2594


146310-2595


(foto: jag själv)

Annars vet jag inte så mycket mer som händer idag...jag väntar egentligen mest på att det ska bli kväll, klockan 21 närmare bestämt, för dels så är alla annonser då äntligen ivägskickade till tryckeriet och dels..och främst så är det ju Grey's  *suck ahh mmmm yeah*

Hmm, jag hoppas på en händelserik, rolig, färgglad och en dramatisk fin dag idag!
...men man kan alltid skapa lite egen drama via bilder..

Vad har ni för planer för dagen?
Kommentera 3 st

Kommentarer
Åsa
2007-10-17 - 11:21:56

Tack :)
Idag känns som en händelserik dag, varför kan jag inte säga, jag är för nyvaken. Dock har jag insett att aloe vera är det bästa som finns! Smörja, smörja hela dagen!
pöss

tess
2007-10-17 - 11:47:40

hoppas du haft en lite händelserik dag hitintills, iallafall! själv har man nästan precis gått upp efter ännu en orolig natt (hur tusan stänger man av sitt huvud? :P). jag ska iallafall ha över två väninnor jag ska mysa ihop mig med senare. vi ska baka kladdkaka och kolla grey´s anatomy! :D

Sandra
2007-10-17 - 16:54:30

Jag ska på sverige matchen med en kompis, och missar heroes :( samt grey's som vanligt..
kram


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: