GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Broken

2007-10-12 | 08:27:06 | Egocentrerat&Vardagligt

Känner mig aningen trasig och matt idag, som en liten känslomässig baksmälla från igår.
Men jag ska försöka rycka upp mig och om en liten stund bege mig ut på joggingrunda...eller en lång rask promenad. Vet inte vad som kan vara bäst egentligen.

Fredag idag alltså och jag har inga planer alls, varken för dagen eller för helgen som som helhet.
Försöka samla mig lite kanske. Försöka vara glad och inte stressa - varken utåt eller inåt.

146310-2540
Ska nog mest läsa - har fåt lite nya böcker och både nya Elle och Cosmopolitan i brevlådan denna vecka som jag inte ens öppnat.
Lyssna på musik, dricka te och självklart - Se på Grey's Anatomy...hihi

Vad har ni för fredags - eller helgplaner?
Kommentera 17 st

Kommentarer
madde
2007-10-12 - 08:31:46

låter ju som en skön fredag trots allt =)
jag ska mest hänga i ishallen.. jaghar precis flyttat - så efter det ska jag plocka upp, plocka iordning o allt de här. glida ner i soffan o kolla på nån pissig serie =) eller läsa andras bloggar.. bla din =)

Sofia
2007-10-12 - 08:36:28

Anna, Anna, jag lider så med dig när då är så deppig. Vet ju precis hur du känner!! Och det där med känslomässig baksmälla - I hear you!!
Hoppas du får en fin helg vännen!!

Sassy
2007-10-12 - 08:48:05

Hoppas att joggingturen rensar ut all "skit" ur skallen på dig, så att du kan njuta av helgen.

Apropå att älska sig själv så tror jag att om man har en grundläggande kärlek till sig själv, så älskar man sig själv även om man förändras, i grundkärleken finns det liksom utrymme för förändringar, då man förändras genom hela livet. Låter det flummigt?

puss o kram

KimJ
2007-10-12 - 08:52:44

cool bild.. Kolla gärna in på min blogg och läs om det senaste om heroes privatliv! Kram KimJ

farhiya
2007-10-12 - 09:01:08

hoppas du mår bättre efter joggingturen/promenaden !
Och snygg bild :)

Amanda
2007-10-12 - 09:06:00

Hoppas du blir piggare sen :)
Jag har inte så storslagna planer för idag och helgen. Blir mest plugg och städ..

Sandra
2007-10-12 - 09:15:47

Men lilla gumman! läste inte nån blogg igår. förstår precis hur du känner, för precis så mår jag idag. jag hoppas bara på att jag lyckas med att först bryta ihop när jag kommer hem från skolan.
kram

vicki
2007-10-12 - 09:21:14

Låter som en underbar fredag, jag ska nog bara kolla idol och mysa i sängen med en STOR skål med godis:)

Elin
2007-10-12 - 09:21:27

Hoppas verkligen att du mår bättre idag!
Kram

Lisa
2007-10-12 - 09:31:07

I helgen blir det till att spela DM i innebandy och sedan lagfest och utgång :)
Hoppas du mår bättre idag sötis!

Kram Lisa

caroline
2007-10-12 - 09:38:03

jora allt i paketet var bra ")
Hoppas att det är bättre med dig idag , alla dagar kan inte vara bra dagar . Kramar

Petra
2007-10-12 - 09:49:54

hoppas du får en bättre dag i dag. själv ska jag bara jobba och sen funderar jag på att sticka o köpa en grey's anatomy box. ska bara sitta hemma och dega hela helgen sen. hoppas du får en roligare helg. kram

Jen
2007-10-12 - 10:00:53

Jag försökte lämna en kommentar i går men internet ville icke det :(
Hoppas att du mår bättre snart. Jag förstår hur du menar och känner. Jag har också sånna tankar. Jag har ett par jeans som jag vill ska kunna ha på mig en dag. Mitt mål! Men nu har det gått x antal år. Jag får helt enkelt säga att det var tvättmaskinens fel. Från
när jag började 8 till långt efter gymnasietiden så hade jag graft ätstörningar. Vill inte tass med det igen. Visst ätstörningen kommer alltid vara med mig och i bland styra mig. Jag önskar att sjukdomen inte skulle finnas och att vi ser att de modeller och skådespelare som är mer formade är våra förebilder. Det både är och ser sundare ut. Nu till dig gumman. Du är så fin så fin så fin. Jag gillar din stil och jag tycker att du ser jätte vacker ut. Du duger precis som du är! Du kan så mycket! Ta en kopp tea och läs lite tidningar och bara vara du. Må så gott gumman. Kram.

karin
2007-10-12 - 10:06:38

först intervju! sedan ska jag träffa min vän hanna som jobbat i norge i ett halvår typ, ska bli kul! :)

Sanna
2007-10-12 - 10:07:02

Godmorgon!
Äntligen fredag =)
Ha en super bra fredag och helg!

malin
2007-10-12 - 10:47:37

ska hem och titta på prison break, äta gott och sen idol. sen blir det utgång! :D du då?

leopardia
2007-10-12 - 19:56:03

håller på och glor på oceans 13, men var tvungen att ta en paus för att snegla lite på idol... hoppas din fredag är massa bra och inte lika trasig längre... kram


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: