GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Anna Zjivago

2007-11-24 | 11:05:37 | Egocentrerat&Vardagligt

Godmorgon och Lördagsförmiddag alla läsare!
Bästaste tiden på hela veckan!
Och denna lördagsförmiddag är frostigt vit. Snön som föll igår ligger kvar på taken och på trädkronorna.
Och antagligen på bilen så vi måste skrapa den.
Vi tänkte ta en tur till Skövde idag, jag och Stefan. Kansle kolla efter lite julklappar, kanske ta en fika, bara komma iväg lite..även om det bara gäller 3 mil.

Tog den här bilden på mig igår under snövädret och mamma tyckte jag såg ut att höra hemma i den klassiska filmen " Dr Zjivago"...

146310-3157

(foto: jag själv)

Personligen tycker jag nog att jag ser mest ut som mamma själv på den här bilden.

Nepp bäst att dricka upp blåbärsteet och hoppa in i duschen och göra sig redo för tre-mila-färden.
Vad har ni för lördagsplaner?

Glöm inte kolla in det här!
Kommentera 10 st

Kommentarer
L I S A
2007-11-24 - 11:20:39

Mysmysigt! :]

Ha en fin lördag då, kram.

DONNASANDRA
2007-11-24 - 11:41:21

Det var en väldigt vacker bild! Låter mysigt med en Skövde-utflykt! Får eventuellt besök av mor och far idag. Annars blir jag nog nedtvingad på stan, trots att jag bara vill vara hemma och skriva ;-) kram

Lottis
2007-11-24 - 11:50:32

Vilken mysig bild :-)
Skönt att komma iväg lite, om så bara för tre mil. Brukar inte bli längre för mig heller, men nästa helg ska vi åka och hälsa på min kusin i Kalmar och shoppa lite julklappar. Blir roligt :-)
Hade tänkt vara jätteduktig idag och baka lussekatter, städa och sy mina julgardiner innan det är dags för tjejkväll hos grannen. Istället sitter jag här med asjobbig huvudvärk och tycker synd om mig själv... Lussekattsbak har det blivit i alla fall, men städningen och gardinerna får vänta till nästa vecka...
Nej, måste i alla fall städa upp efter mitt bak, så det är väl vad jag ska ta itu med nu. Hoppas ni får det mysigt i Skövde. Kram på dig, sötis

Rebecka
2007-11-24 - 12:45:11

Det var ju en jättefin bild, speciellt färgerna!

Sminkan
2007-11-24 - 13:17:57

Du ser ju jättefin ut! Härlig vinterbild. Man känner nästan hur kylan biter en i kinderna och snön gnistrar i solen!

Emelie
2007-11-24 - 13:51:05

Snygg Anna =)
Kraaam

alexandra
2007-11-24 - 14:37:13

gud vilken söt bild!
skönt att bara ha 3 mil till en stad med affärer .. bor också på ett litet ställe med en klädaffär typ, och jag ar 10 mil till närmaste stad .. eller, åmål och säffle räknas ju inte .. :P

Åsa
2007-11-24 - 15:06:29

Ja, vi får ta en liten egen fest bara vi :)
Jag ska snart iväg, uscha!

Lisa
2007-11-24 - 15:09:17

Jag tycker att du ser lite frusen ut :P men det är ju kallt nu så!
Kram

Sussie
2007-11-24 - 15:55:20

Min lördagkvälls planer är att träffa ett gäng vänner, gå och handla och sedan göra middag och "fira" att en kompis är här på besök från Italien, fast jag tror hon åker igen imorgon tråkigt nog.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: