GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Vintage magazine latte breakfast

2007-05-15 | 09:46:05 | Egocentrerat&Vardagligt

146310-1495


Fick ju lite sovmorgon ändå..jag läste ju fel i sms:et igår kväll om när t-shirtleveransen skulle komma...8.30 var det inte 7.30.
Så jag sov till tio i åtta...och min hals känns grusig och huvudet tungt. Sista dagen med antibiotika och jag känner mig fortfarande ganska så ofrisk. Damn!
 Så hade jag planerat så fint att efter t-shirtleveransen ( nu undrar ni va?) så skulle jag gå till Konsum som öppnar kl 8 och köpa laktosfri minimjöl ty Ica öppnar inte förrän nio.

Väl på konsum plockade jag på mig frukt och ägg och grönsaker och nya Nutrilette Brownies..men någon mjölk fanns då rakt inte..så det var bara att traska hem med varorna och sätta på en kanna kaffe och gå till Ica som nu hade hunnit öppna.

Äntligen har jag fått i mig latten och Nutriletten och så har jag bläddrat i en gammal Damernas Värld, mamma kom med härom dagen. Den är från 1958!
(Och nej mamma, bara för att tidningen är gammal betyder inte det att Du är gammal, bara för att du och t
idningen är av samma årgång.)

Men men, enough with slappande, back to work!
Kommentera 7 st

Kommentarer
Helena
2007-05-15 - 09:57:26

Fick ingen sovmorgon men väl en latte. Trist att du inte känner dig kry. Kanske det var fel antibiotika eller kanske till och med ett virus som den inte biter på? Nåja, vi är väl inte typerna som ger upp? Jag kämpar fortfarande med den förbaskade aktiva listan, men grattis till dig som är tillbaka där. Ha en bra dag! Kram.

Jennie
2007-05-15 - 10:16:12

Mysig morgon:D Är den god, nutriletten? ;D

Nina
2007-05-15 - 10:38:22

Ha en riktigt fin dag, va e det för roliga t-shirtar? kramar.

Nina
2007-05-15 - 10:47:39

Ps, häftigt med en damernas från 58:a måste jag säga wee.
Puss

Isabella
2007-05-15 - 10:50:52

Vad kan jag säga mer än stort grattis Anna! Saker och ting börjar lossna för dig allt mer. Jättekul att följa dig. Själv har jag haft en svacka i exjobbsprocessen, men men, det går sakta frammåt trots allt. Jag hejjar på dig, you go girl!!

Sweet Sabine *
2007-05-15 - 10:54:08

Beslutsångest i bloggen, hjälp mig!
Btw.. bjud på en latte vafan ;)
Kram

Justmeadowlands
2007-12-29 - 11:55:38

Great work,webmaster,nice design!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: