GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

underbara skodrömmar, paradislikt och lyxigt med blingblingemblem

2007-05-21 | 08:42:04 | Foto/Fotografering

146310-1550


Jäklarns vilken gråmulen morgon jag vaknat till. Regnet verkar hänga i det blyertsfärgade molntäcket på himlen, redo att sätta igång och duscha stan vilken sekund som helst.

Men vad gör väl det när man kan fejka solsken inne med starka hallogenlampor som jag använder när jag fotar...de skapar ju dessutom en riktig sommarvärme, haha.
Nej, jag går här och lufsar och myser med en kaffemedvarmminimjölkochkanel iklädd randiga slappa och sköna pyjamasbyxor samt en stor grå hoodie.

Hade mardrömmar större delen av natten, men efter att ha vaknat när Stefan klev upp för att gå till jobbet vid klockan 06, så somnade jag om i cirka en timme till och då hade jag en underbar drömsekvens...jag var i ett rum fyllt med skor! Lackskor, platåskor, high heels, gröna, rosa, röda och turkos, skor i alla dess former och färger och jag provade och provade och ojoj vilken lycka!!...Fast nu kan jag erinera att det ändå skedde något mardrömsaktigt efter det...men jag väljer nu att förtränga det och hålla fast vid det underbara välfyllda paradisllika skorummet!
Och den känslan fick inspirera min frukostbild till detta inlägg - lyxigt! Jag letade upp min knallrosa väska med blingblingemblem...den låg långt inne i min klädkammare under en klädhög..hmm det måste ha ramlat ner från väggen där jag försökt hänga upp alla mina väskor....but let's face it people...jag behöver en mycket störra klädkammare!
...med bättre väggar dessutom som krokar och spik inte ramlar ur från....
Kommentera 16 st

Kommentarer
Lotta
2007-05-21 - 08:54:04

Njae ingen Venom för mig.. aldrig lyssnat på dem och nuförtiden blir det inte så mycket metal alls hemma - mest rocknroll =)

Frida
2007-05-21 - 09:08:06

Skorummet, den har jag drömt också. Då finns det faktiskt inget värre än att vakna. När jag blir stor ska jag ha ett skorum!

Sweet Sabine *
2007-05-21 - 09:54:57

Ååh, gott med latte.. Jag är så himla hungrig.
Mår du bättre idag? Kram

Nina
2007-05-21 - 10:05:11

Jag skulle vilja ha ett skorum, ett jeansrum, ett tröjrum, ett klänningsrum och ja du vet hur många rum som helst :)
Ha en underbar dag fina bästaste anna.
Puss o kram

Julia
2007-05-21 - 10:09:28

Åh, vilken dröm! *avis* Tråkigt det måste ha varit att vakna upp i morse utan alla skorna. :P Ha det bra. Kram!

Jennie
2007-05-21 - 10:20:54

Fin bild! Låter som en riktigt bra dröm..haha:)

Sweetheart
2007-05-21 - 10:40:46

Oj, vilken härlig dröm! Skor i massor, mmm... :) Jag behöver ocksås törre garderober, och fler! Eller så behöver jag rensa lite i dem... Tror jag väljer fler istället ;) Vad sa hudkliniken när du ringde då?
Kramar!

Malin
2007-05-21 - 10:59:10

Ja, vem behöver inte en större garderob? ;) Jag har dessvärre rätt mycket kläder jag aldrig använder...
Puss

Emilia
2007-05-21 - 11:06:23

Suck...jag behöver också större garderob! :/

Minna
2007-05-21 - 11:52:07

HÄRLIG bild :D

Lilla Fröken
2007-05-21 - 11:53:24

I Umeå skiner solen idag. Men jag måste sitta inne och plugga. Jag hoppas att det fina vädret håller i sig till helgen.
Anna, jag blir alltid så glad av att läsa din blogg! Att vakna och se att du skrivit ett nytt inlägg är nästan som när ett litet barn upptäcker att det finns julklappar under graner när hon vaknar på julaftonsmorgonen! ;)
Jag kan även berätta en rätt rolig sak...Att hela tiden läsa om dina kaffemedvarmminimjölkochkanel, resulterade i att jag själv gjorde en sådan i går kväll. Kan man tänka sig? Jag som bara dricker svart kaffe annars. Antar att det blir som ett slags hypnos eller något. När man ständigt läser om dessa kaffemedvarmminimjölkochkanel, blir man till slut själv sugen på en! ;)
Keep up the good work!

Kim
2007-05-21 - 11:57:12

okej, är det de som en cosmopolitan innehåller? :) måste ja testa.

linda
2007-05-21 - 14:23:26

Vilken härlig bild =)

Malin
2007-05-21 - 16:38:14

Walk-in-closet är ju varje flickas dröm :D gärna fyllt till bredden :D hihi.. gillar väskan!! krama

julia
2007-05-21 - 17:17:14

sööt bild , plockat ihop själv ? ;)

Anna
2007-05-21 - 21:32:11

Lilla Fröken: Åhh då får jag säga att sådana kommentarer som den du just skrev är som att öppna ett betyg och se att man helt oväntat fått MVG i en kurs man trodde var körd.
Fatta hur glad du gör mig med sådana här guld-ord! De är så värmande och inspirerande för hjärtat!
Tusen tack! kram!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: