GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

tightsåsikter, outfitsproblematik och fransk manikyr

2007-05-04 | 23:37:50 | Egocentrerat&Vardagligt

146310-1409

( bilderna ovan - mina uställda verk - foton och illustrationer/digigrafier)



.....elva och en halv timme kvar tills mitt livs första utställning börjar..Wow....hoppas bara att det där mötet innan inte förtar glädjen och upplevelsen..

Ska alldeles strax hoppa i säng. Mina tånaglar har fått sig en fransk manikyr och strupen har sköljts med varmt te och ganska så äcklig honung...bläsch.
Har fortfarande inte bestämt mig för slutgiltig outfit...men jag har faktiskt köpt mig 3 par tights/leggins på Lindex tidigare idag... Och ja, jag är fortfarande helt emot att bära svarta tights/leggins under kjolar och shorts när vädret är varmt...och kallt...men till tunika eller klänning kan jag tycka att det är snyggt och helt ok...Så nu ska jag testa det ihop med klänning..imorgon. För lokalen är ganska rå och kylig. och jag vill inte vara påpälsad utan vara "inomhusfin utan att lida pin".

Så antagligen enkla svarta klänningen, svarta capritights, svarta remsandaletter och kanske svart skinnajcka över tills lokalen värmts upp, av förhoppningsvis strålande vernissageväder och varmt mottagande av konsten.

Om inte annat har jag blivit varm om kinder och i hjärtat av alla era fina kommentarer och lyckönskningar!

Kommentera 8 st

Kommentarer
Sweetheart
2007-05-04 - 23:47:19

Det kommer gå jättebra imorgon gumman! Det känenr jag på mig :) Och kan väl knappast göra något annat i ny fin outfit och massvis med snygga bilder! :) Sov sött i natt och njut ordentligt av första utställningen imorgon! Pussar o kramar!

Ofelia
2007-05-04 - 23:57:45

Lycka till! :)

Johanna
2007-05-05 - 08:16:08

Det ser jätte snyggt ut alltihopa! Tycker inte heller attd et är fint med leggings under kjol... det ser rent ut sagt bedrövligt ut!

Lotta
2007-05-05 - 09:10:53

Jag tycker outfiten låter strålande fin... Ha det så himla trevligt nu och njut av all uppmärksamhet du kommer få =)
Själv skall jag ut och få lite extra pollensnuva av att klippa gräsmattan ha ha ha.

Emmelie
2007-05-05 - 09:14:54

Hoppas det går bra. Du kommer vara jättefin i din outfit oavsett vad du väljer!
Ha en jättebra dag
Kram

Ilona
2007-05-05 - 09:40:13

jag röstar på den vita klänniingen.

Anna
2007-05-05 - 12:01:41

Vad spännande! Lycka till idag...

aenigma
2007-05-05 - 13:36:01

Lycka till på utställningen idag! Så roligt att ha med sin konst på vernissage. Jag ska vara klara med saker till en vernissage om... typ en vecka. Ojski pojski. Blir stressigt. Men men. :)

Ja, det är roligt att få reklamuppdrag och sånt. Skickade faktiskt precis mailet till byrån i Sthlm med två bilder! :D
Kram, och lycka till igen!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: