GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Shopping och presenter!

2007-05-11 | 16:03:17 | shopping, provrummet & cravings

146310-1467

Åh min mammi är bäst!
Skulle egentligen ha fått en klänning på Lindex, men som vanligt så passar inte något plagg där min kroppstyp särskilt bra...de verkar ha glömt bort korta, kurviga tjejer med bröst...allt blir till stora nattsärkar som man ser gravid ut i med stora trekantiga bröststrutar.

Men vad gör det när det var " Tag 2 betala för 1" för alla accessoarer? Jag fick ju med mig en snyggt koboltblå påsväska, två par solglasögon och ett svart halsband med mig hem istället! Mamma , trots att vi har samma kroppstyp, hittade dock en klänning..i silver...kanske att jag lånar den nån gång...hehe.

Gick förbi utställningen också, hade fått fler A5kort sålda, norpade åt mig en 100-lapp i min lilla insamlingspåse.
För den ska jag köpa tamponger...så kul.

Tacobuffén var förresten helt underbart god! Åt så mycket att jag rullade fram under en timmes promenad efteråt.

Nepp, nu till exotiska fredagsbestyr i tvättstugan!....där jag minsann inte fick använding för de två paket Grumme tvättmedel, som ju det "hemliga" paketet härom dagen innehöll. Det gick visst inte att använda flytande tvättmedel i detta husets tvättstuga utan att ha en tvättboll...och någon sådan har inte jag.
Kommentera 9 st

Kommentarer
Jessica
2007-05-11 - 16:08:04

Vilken härlig färg på väskan!

leopardia
2007-05-11 - 16:24:44

jag har kört flytande tvättmedel utan boll och det har funkat. dvs jag slänger bara in ett uns tvättmedel i maskinen eller öser det i facket som vanligt, du kan ju testa nån gång...
kul med hemliga paket :)
och kul med härligt färgglad väska. här är det köp 3 betala för 2 på hela sortimentet, så jag hoppas att det är kvar tills på måndag när mamma kommer...

annaBerg
2007-05-11 - 16:31:43

Snygga fynd där;)
haha, lät exotiskt det där med tvättstugan på en fredag:P
jag har ingen bra bild på tatueringen, men jag ska försöka fixa när jag har en kamera till hands:)
Den är väldigt enkel och sitter ovanför fotknölen på sidan liksom:) Hon sak alltid sitta där och påminna mig om hur snyggt det är med former trots det pinnsmala modet som bara blir värre och värre.
Är det dina flippflopp? grymt snygga!!

agnes
2007-05-11 - 16:41:01

Många Kramar och Pussar på dej ! :)

agnes
2007-05-11 - 16:42:24

Och Jättefina accesoarer du hittat :) Sypersnygga!

Jennie
2007-05-11 - 16:55:05

Jättefin väska! :D Ha en super helg! Kramkram

Matilda
2007-05-11 - 18:56:54

svaR: jo så kanske de e:D kollage e mer bilder, då harman lärtsig nått nytt ;D

Diddi
2007-05-12 - 16:08:25

hihi, såg dig på Lindex igår.
MVH
Helliden-stalker

Viktorane
2008-09-09 - 14:44:08

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: