GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

kulinariska frukostdrömmar och vårdcentralsbesök

2007-05-07 | 08:36:45 | Illustration/Teckning/Konst/Design

146310-1423

Nu har jag gjort mamma och pojkvän nöjda genom att ringa vårdcentralen för att "söka hjälp" för min icke övergående förkylning..så nu väntar jag på att någon slags sköterska eller doktor ska ringa upp mig.

...och nu rinde de upp...förvånansvärt nog fick jag en tid. Klockan 10.30. Tror de kommer skicka hem mig med en idiotförklaring och rådet att snyta mig, men men.

Kommer ihåg en sommar när jag hade så fruktansvärt ont i halsen att jag dregglade. Jag fick inte ens komma fram till vårdcentralen för så länge jag faktiskt kunde få i mig lite vatten var det ingen fara. Det slutade med att jag fick åka in akut till sjukhus där de sa att min hals såg fruktansvärd ut och hög dos med antibiotika sattes in.

Jaja. Nu så ska jag se vad jag ska äta för nåt kulinariskt till frukost.
Kommentera 3 st

Kommentarer
Lovely Li
2007-05-07 - 08:44:16

Min och Lunas jävla förkylning vill inte ge sig heller!!! Så jävla deppigt! Ska vi försöka ses senare? Kanske? Ring efter doktorn!? Puss!

Anna
2007-05-07 - 08:48:18

Lovely Li: Haha men du är ju ute och svirar och dricker starkdricka istället för vila o honungsvatten.. ;)
Ja jag ses gärna en sväng sen =)
kramar!

Malin
2007-05-07 - 09:22:28

Jag ska kika på dina grejer och så kanske jag beställer nåt sedan. :)

Va jobbigt att vara sjuk så länge...själv är jag aldrig sjuk...skulle inte vara helt fel att få lite feber så man fick vara hemma och tycka synd om sig själv och ha anledning till det! ;)

Den nya flickan är söt också! Vackert hår. :)

Kram och God dag!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: