GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Knottarmén anfaller

2007-05-06 | 21:01:54 | Illustration/Teckning/Konst/Design

146310-1418

Det blev en extra glad födeösedag för Stefan, för han fick pecis det han allra helst önskade - att Manchester United vann Premier League. Grattis Grattis.
Nu firar vi med varsin Falcon Bayersk folköl.

Vi har även hunnit med en promenad bland vitsippor, knottarméer och avgaser och dessutom bestämt att jag måste ringa doktorn imorgon..mår inget vidare.

Nu ska jag fotografera syltkakor och annat sockrigt...
Kommentera 2 st

Kommentarer
Frida
2007-05-06 - 21:33:21

Fint fint du målar. Grattis till Stefan :D

Åsa
2007-05-06 - 22:31:31

Du får säga grattis till Stefan från mig!

Tycker verkligen inte att du såg ut som en mupp på kortet, jättefint! Jag har gått runt och varit glad för din skulle hela dagen!
Kram kram


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: