GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Illustrationsdrömmen fortsätter och är det detta som kallas motion?

2007-05-14 | 18:51:37 | Illustration/Teckning/Konst/Design

146310-1492


Två och en halv annonser färdiga hittils av fem möjliga.
Tog ännu en paus vid klockan 17 för att gå ut och gå i den värsta motvinden jag varit med om. Mamma och jag stod nästan helt stilla vissa stunder, det krävdes oerhörda kraftsteg för att ens röra sig en milimeter på ringleden och mamma konstaterade " Kanske är det detta som kallas motion".

Vi vilade lite granna i kiosken där jag fick en Loka av mamma och 50 kronor i veckopeng av Morfar.
Jag kände mig helt slut i kroppen, svårt att andas och tungt i ryggen samt bultande hjärta...*suck*  Är jag inte frisk än?

Men men..man kan ju sitta inne och drömma om karriären som illustratör ( en dröm som verkar nästan sann ibland), dricka te och bara vara...och låta vinden där ute ha sin gilla gång.

Nu: Fullkornspasta med Sojafärs+ blackeyebönor+tomatpuré+lök+kryddor..får se vad det blir för hopkok när jag är färdig!
Kommentera 5 st

Kommentarer
Malin
2007-05-14 - 19:54:04

Snyggt igen! Du producerar illustrationer som en annan maskin du. :)
Jag skulle med ha motionerat idag men jag är så fasansfullt trött så jag orkade faktiskt inte..så då får man dåligt samvete också. :(

Krams

Carolita
2007-05-14 - 21:11:40

Jösses vilken kreativitet du har!

Sophia
2007-05-14 - 21:16:40

satsa på din dröm! :)

Sofia Style
2007-05-15 - 16:23:18

den här bilden skulle jag vilja ha på en vit t-shirt! Det vore så grymt :-) Vill verkligen köpa det om du får igång ett samarbete med dem :-) Kramar

Niclassophie
2010-04-20 - 13:30:56

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: