GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

And the Pinuppa goes to....

2007-05-22 | 22:55:12 | Illustration/Teckning/Konst/Design

146310-1559


Gaaargh! Missade första kvarten av Desperate ty vår dekoder slutade ju att fungera förra veckan - hela den tv/kanal/nätleverantören hade problem och det var förstasidesstoff i lokaltidningen..och vi hade plötsligt fri tillgång till alla kanaler..fast vi var tvungna att söka efter dom, byta sladdar hit och dit och greja...så idag, precis när Desperate skulle börja, bestämde sig dekodern för att funka igen, så borta var nu femman där vi ställt in den och Stefan mindes inte hur han hade ändrat om sladdarna och när han väl kom ihåg var vi tvungna att söka efter kanalen på nytt...
Guuuuud vad jobbigt..plus gaser i magen.
Snacka om problem!
( haha)
Hmm var de tvungna att ha med så många pizzasekvenser? Blev ju hungrig..plus gaser i magen...Guuuud vad än mer jobbigt!
(hehe)

Men men, nu ska jag fortsätta rita och illustrera, skissa på företagsloggan och dricka mängder av te.
Kommentera 5 st

Kommentarer
Sandra
2007-05-22 - 22:58:14

Haha! Jag blev också sugen på pizza!! Mmm! *älska desperate...*

matilda
2007-05-23 - 07:25:31

bra blggg!

Sofia
2007-05-23 - 08:15:44

Gillar dina bilder!

Frida
2007-05-23 - 08:43:05

Haha, sånt får en verkligen att gå i taket! Jag kommer ihåg när jag skulle se DH på datorn och vi fick strömavbrott, haha. Då var det inte fina ord som hoppade ut ur min mun. Hoppas att ni fick ordning på det sen! Kram

Magnus
2007-05-23 - 08:47:47

Dekadens?


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: