GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

När fötterna tar skada gör det ont i själen..

2007-03-09 | 21:41:24 | Foto/Fotografering

146310-1071Sitter här i soffan tycker såååå synd om mig själv.

Min tå har ju aldrig riktigt läkt sen förra gången det blev så här, vilket gör att den är konstant svullen och öm och nu är den groteskt tjock....är orolig att sandalettsäsongen ska vara förstörd...för all framtid.. buhu.
Mina fötter är en sådan där kroppsdel jag annars brukar vara hyfsat nöjd med till skillnad från andra kroppsdelar jag allt som oftast är ohyfsat onöjd med..

Så när fötterna tar skada gör det inte ont bara i tårna utan ända in i själen.

Menmen, mackor, smoothie, kaffemedvarmmjölkochkanel och mina nya böcker är ju i alla fall en liten tröst. samt samtal från mamma, som nu är framme i Stockholm och kommit iordning på sitt hotellrum, med löfte om att hon skulle köpa en massa modemagazine till mig.
Kommentera 6 st

Kommentarer
Elsa
2007-03-09 - 21:57:27

Mumsie :D

My
2007-03-09 - 22:02:14

Jag hejar på dig honey

issa
2007-03-09 - 22:14:57

usch stackars gumman!! det är inte lätt att va lite klumpig.. trust me i know:P dina mackor ser himla goa ut iallafall och jag är sjukt sugen på godis så du kanske får en mysig kväll åtminstone:)

issa
2007-03-09 - 22:16:08

dom böckerna är riktigt bra btw.. martina haag skriver så jäkla roligt så man sitter och skrattar hela tiden.. en shopoholiks bekännelser är också riktigt bra:)

Anna
2007-03-09 - 23:11:14

elsa: Mmmmmmymmiemmm!

My: Åhhh tack! vad söt du är =)

Issa: jag har börjat i Kinsellas bok nu och den verkar lovande - lite Djävulen bär Prada mixat med Marian Keyes!
Jag tycker det är ganska lätt att vara just klumpig...det är bieffekterna och följderna av klumpigheten som är svår och ond!
kram!

Linda
2007-03-10 - 07:43:21

Aj,aj, aj! Hoppas den blir bra fort. Det gjorde nästan ont i mina tår med när jag läste om det!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: