GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Lotionerad latte utan skum men skum dröm

2007-03-14 | 08:42:50 | Foto/Fotografering

146310-1101Jag har något av en body lotionfetisch tror jag. Har hur många som helst, fulla, halvfulla och nästan tomma och jag älskar dom, men jag vill alltid köpa nya lotions. Just nu så vill jag till exempel springa ner till apoteket och köpa någon "ny och limiterad" lotion i Acoserien jag såg i nån tidning....

Samtidigt bannar jag mig själv lite granna för att jag glömde köpa en Ziaja Natural Olive Body Balm på Ica Maxi i lördags..

Men men, idag ska jag nog smörja in mig med en NIvea Shimmerlotion som får huden att glänsa som guld. Mmmmm! Lovely.

Jag fick knappt till något skum på min kaffemedvarmmjölkochkanel idag, men vad gör väl det när Nutrilette Browniebaren ändå smälter himmelskt när jag doppar den i det varma kaffet? Mmmm Heavenly!

Annars känner jag mig fortarande knäpp i huvudet efter nattens konstiga dröm...Jag drömde att jag och en massa vänner samt en del kändisar - bl a hon den blonda från My name is Earl, var i någon form av stor och sunkig drippdroppande lagerlokal med råttor och vattenpölar på golvet. Det var bråk och diskussioner och plötsligt i drömmen måste jag gå på toa. Men den enda toalett som fanns var en potta mitt i lokalen bland alla de andra och där fick jag sätta mig och la  av en stooooor prutt varpå My Name is Earlskådisen rynkade på näsan åt mig....

Huh?

Nu ska jag nog göra mig en liten latte till , sen ska jag antingen ut på långpromenad eller försöka mig på en joggintur...om det nu går med tån det vill säga...
Kommentera 9 st

Kommentarer
Åsa
2007-03-14 - 09:26:27

Jag besöker din blogg regelbundet men jag kanske ska tänka på att använda olika datorer varje gång ;)
Skönt att tänka på något annat än mitt brända finger (stor vattenblåsa på fingret.... ajajaj)
Kram kram

Pyngve
2007-03-14 - 09:47:24

Läser din blogg varenda dag (hittade dig genom Ebba då när du va med), och blir inspirerad av dina vackra, färgglada bilder + av den nyttiga och härliga mat som du orkar göra varje dag :) Du verkar vara en toppentjej och tack vare din inspiration så lyfte jag på mitt feta arsle imorses och gick en underbar promenad i vårsolen i en timma! Huh! Keep up the goodwork!

Yonna
2007-03-14 - 09:49:33

Jaa du, ibland drömmer man så hiiimla konstiga drömmar. Nästan läskigt!
Älskar Body Shops botty butters! Dom luktar så himla gott, men jordgubb luktar nog faktist nästan godast tror jag!
Trevlig dag! Kramar

Miliiz
2007-03-14 - 10:18:00

Så konstig dröm :) dove med skimmer är verkligen toppen ! likaså bosyshop jordgubb mm, ha en tervligt dag !

Sweetheart
2007-03-14 - 10:46:23

Tråkigt om besökarna minskas, gör mina i perioder också. Men jag är alltid här och spanar! Fina halsband du hade gjort, och jag är lika med lotions, just nu är det dock väldigt tomt... :( Hoppas du får en trevlig dag! Kram

Skogsstjärna
2007-03-14 - 11:16:31

Jag behöver lite hjälp. Jag vill byta bilden som är längst upp i min blogg mot en egen bild. Hur gör man det?
Skulle vara jättesnällt om du kunde hjälpa mig :)

Skogsstjärna
2007-03-14 - 11:42:34

Tack så mycket! :D
Nu kan jag äntligen få till en lite mer personlig design på sidan :)

Anna
2007-03-14 - 13:24:07

Åsa: ajajj brännblåsor är inget skoj alls *blåsa lite* tack för dina söta kommentarer! Puss!

Pyngve: Wow vilken kommentar! Tack så hemskt mycket för att du gjorde den här bloggerskan glad!
Hoppas din promenad var skön och jag ska göra mitt bästa för att fortsätta inspirera =)
kramar i mängder!

Skogsstjrna: Varsågod, det var så lite så =)

Mathilda
2007-03-15 - 22:57:09

Haha jag har alla dessa också förutom två av dem! ;D


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: