GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Blonderingsspray och what to wear to the massage thingy?

2007-03-26 | 12:22:11 | Smink, Hudvård, Skönhet

146310-1172
Fick den här blonderingssprayen utav min kära och ömma moder i helgen och igår kväll testade jag den...och jag ror ta mig sjuttsingen att jag är lite blondare idag! Var ganska så försiktig med doseringen så resultatet hade nog kunnat bli ännu bättre.
Dock var sprayen aningen kladdig och det sved till lite här och var, men antagligen var det i småsår och inte på själva huden eller i hårbotten. Jag efterbehandlade på eget initiativ med Schwarzkopf Colour Save Spray för att göra håret lite mjukare

Kvalitén på håret känns bra efteråt och ingen iriitiation har uppstått.

Så där..nu får det vara nog med recensionskriverier och rekommendationer för idag...

jahapp...tvättid snart och sedan hopp och iväg till massagen!
Hmm vilken outfit ska jag ha till massage..korsett och högklackat?
..hehe.
Kommentera 10 st

Kommentarer
anna wintour
2007-03-26 - 12:45:06

aproprå blondering så fick jag kycklinggult hår för jag trodde inte det skulle blekas så fort jag satte igång att städa. men lagom till påsk blev jag en kyckling.
ska jag skicka dig de bilder jag vill ha överst på min blogg? då behöver jag din mailadress.
eller kan jag sätta ut dem på min blogg med hälsning till dig? jag vill ha denna bakgrund http://www.grsites.com/exec/public/tile.cgi?dir=cloth&fn=cloth035&ext=jpg
det är rosa siden tyg.har du plusgiro så att jag kan lägga in. det kanske tar en timma för dig tills du pysslat ihop och vad är skäligt som timersättning? Denna kunskap ska du ta vara på och jobba som support vid sidan om ditt arbete och blogg. Din kunskap är guldvärd. långt ifrån alla som har snygga layout har gjort detta själv utan det finns kunniga människor som hjälp dem det vet jag. Det är här du kommer in att hjälpa till en viss ersättning. Inte nog med annonserna på din sida sedan frilansar du och det är kanon. Ta alltid betalt sänk aldrig priser utan vill du vara sjysst så ger du en extra gåva genom en liten detalj på hemsidan eller bloggen.
När jag jobbade i godisaffär så drog jag aldrig ner priser utan bekanta fick med sig något extra för då minskar inte pengarna. Är det någon som har hanldat mycket fick de givetvis bonus godis av massor men sänker fortfarande inte priset. Detta förde med sig att folk var såååååååå nöjda och affären gick runt väldigt bra. SEdan slutade jag att jobba där stället gick i konkurs för de kunde inte dessa små finesser hur man vinner lojala kunder. Om man sänker priset kan vissa inte vilja komma tillbaka det är genant för dem. vill du veta vad jag egentligen jobbar med? skriv till [email protected] så berättar jag mer. din text längst upp är för liten det går inte att läsa men så snyggt med rosa text som du har gjort du har öga för detaljer det syns på hur du klär upp dig och hur de sedan lägger upp bilder på dig dvs ditt kroppspråk tyder på sådan säkerhet. Jag gillar människor som gillar sig själva osäkra människor skrämmer mig.

Sweetheart
2007-03-26 - 12:47:06

Jag använder den på min utväxt, funkar utmärkt! Är nog dags igen vid närmare eftertanke... :) Hoppas du får en skön stud hos massören, är underbart skönt att få massage! Många soliga kramar

Anna
2007-03-26 - 12:52:52

anna wintour: du kan gärna skicka bilderna till [email protected]
tillsammans med ditt användarnman och lösen till bloggen så att jag kommer in i din mall sen och kan lägga in.

Sen att min lilla rosa text är liten hmm..ja jag tror det beror på vilken Explorerversion o så där man har...jag sitter med de allra nyaste grejerna då jag löpte ny dator i februari.
Du får gärna komma med fler önskemål och specifikationer kring hur du vill ha det.

Jag sätter igång med arbetet i eftermiddag, ska bara iväg på massage och ordna med tvättid först.

Sen är det som så här - jag är en studerande, inte en arbetande..jag söker jobb inom text,bild,layout, form....så jag har aldrig tagit betalt för nåt annat än smycken jag gjort förut och kan därmed inte säga vad detta skulle vara värt eller att jag sänker mig i pris.

Men det är enormt smickrande att du dels vill betala och dels att du finner mig så duktig o ger mig ansvaret för detta.
Tack!
kram

Carro
2007-03-26 - 13:50:39

Hörrö du, du : ) Ingvarlatten ska jag passa mig för ; ) Jag ska shoppa lite de ena och de andra täcken, kuddar, tavlor, mattor, lampor och sånt där du vet. Kramelikram!

Lotta
2007-03-26 - 15:58:33

Vad kostar det där sprayet?
eller fan det var ju din mamma som handlat så det vet kanske inte du.. ha ha ha... memoryloss.
Får nog springa till Kicks och kolla själv =)
Skall se om de har nåt som inte bleker så mycket.. kanske motsvarande den där kopparslingorförpackningen.

UmmaGumma
2007-03-26 - 17:29:16

Jag har testat sånt där blonderingsspray en gång men var inte särskilt imponerad av resultatet måste jag erkänna. Tyckte inte det gjorde någon nämnbar skillnad. Nä, tacka vet jag Poly Blonde Slingkit MEGA blondering! :D Den TAR! (Svider oxå iförsig men..)

Och du, given massageoutfit är ju mammelucker!

Anonym
2007-03-26 - 17:34:37

tycker dt är läskigt med sådana produkter :O

Sandra
2007-03-26 - 21:28:25

Brukar använda den i min utväxt. Dock torkade håret ihop en gång efter att jag använt det så jag slutade...:-/

önskar friskt hår igen...
2007-10-14 - 01:03:03

Hej! Såg att du skrev för ett bra tag sen men jag måste bara nämna detta för dig! Använd inte sprayen igen... Jag använde det lite då och då under förra sommaren och nu ett år efter så har ja fortf. skador på håret dvs. mitt hår har brytits av en massa så jag har olika längder mitt på huvudet OCH mitt hår har en textur som gummi! Bara en varning för dig och alla andra!

Williamjessica
2008-11-04 - 13:48:49

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: