GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

tvättSUGAN ~ TvättSUGNA?

2007-06-29 | 07:35:45 | Foto/Fotografering

146310-1773


Så här ser ett av  vykorten ut som jag nu sålt till butiker, kiosker, affärer runtom i staden.
Och idag så talar kortet verkligen sanning! Solen trålar och sommaren är åter här! I alla fall vad jag kan se ifrån mina vardagsrumsfönster.

Så nu ska jag jag bege mig ut i den grönskande stadsoasen och springa en slinga...
fast först ner till tvättstugan...hmmm skrev tvättSUGAN först...vilket väl beskriver mina känslor inför det hela...haha
Tur att jag inte skrev TvättSUGNA.

Inatt har jag för övrigt endast drömt om en massa t-shirttryck och konstiga tryckmetoder..haha kanske inte så konstigt med tanke på gårdagen och alla tankar och idéer som sattes i spinn angående tryck och design.

Nepp, Run to the hills!
Kommentera 4 st

Kommentarer
Nina
2007-06-29 - 08:50:36

Hoppas din dag blir bra anna :) och jätte fint vykort. Jag är hel sugen på t-shirten med katttrycket längst ner på den vita t-shirten va skulle detta kosta moi? :)
Puss o kram

Sweetheart
2007-06-29 - 12:55:56

Så roligt att få se ett av vykorten, det har jag hoppats på länge! Så roligt att det är sånt intresse för dem också :) Du är så duktig!

Åsa.S
2007-06-29 - 13:13:38

Det är ju nästan så man får lust att åka till Tidaholm! vad mysigt det ser ut!

zara
2007-06-29 - 14:01:57

super nice! Jag kommer inte så långt från Tidaholm, nämligen från Karlsborg! Men nu bor ja i skåneland! kram


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: