GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Plantheads och nya rum

2007-06-07 | 22:15:56 | Illustration/Teckning/Konst/Design

146310-1643
 "Plantheads"

Det bidde rester från gårdagen till middag idag . fullkornscouscous med gröna ärtor,borlottibönor,rödlök,avocado,gurka,tomat med soltorkad tomatpesto samt soltorkade tomater och keso som tillbehör.

Mamma, söta mamma, var här i nån timme eller så var det faktiskt två timmar och med sina magiska mammahänder lyckades hon städa hela vardagsrummet inklusive damma/skura golven, putsa fönstren och få allt iordning vad vi stökade till när vi kastade gamla soffan och fick den nya. Ett helt nytt rum! Med fönster som är så rena att de inte ens ser ut att existera!

Efter det cyklade jag en sväng igen. Jag flög fram på min cykel och fick en och annan insekt i mun och näsa..bläsch! Men underbart att det klockan halv nio var strålande solsken, fågelkvitter, grönskande gräsdoft (attjo) och gassande värme än..precis som imorses vid samma tid.

Nu är jag mest sugen på en kall Tequila Rose....mmmmm
Kommentera 7 st

Kommentarer
Malin
2007-06-07 - 22:37:46

Vad smakar Tequila Rose?? Jag tycker att vanlig Tequila luktar unkas så det har jag inte ens vågat doppa tungan i...:D
Mysig kväll du haft!
Kramkram och sånt

Bella
2007-06-07 - 22:46:20

Snygg bild.
Låter som du har haft en härlig kväll. Själv har jag badat... Var inte att rekommendera för det var skitkallt när man gick upp.
kramar

Nina
2007-06-07 - 22:52:07

Jag skulle gärna shota lite tequila rose med dig nu, tjooo hoooo va fulla och tokiga vi skulle bli.
PUSS

Nina
2007-06-07 - 22:53:08

PS. UNDERBARA bilder. Jag älskar dom precis som jag älskar alla dina bilder.
Kram

Nina
2007-06-07 - 22:53:09

PS. UNDERBARA bilder. Jag älskar dom precis som jag älskar alla dina bilder.
Kram

mia dh
2007-06-08 - 00:55:11

Är faktiskt inget större krokifan själv, blev mest generad. Men 8 huvudenprincipen har jag kört med och så lägga till ca en extra "skalle" på modeteckningar. Ha det gott gumms. kram

Emmelie
2007-06-08 - 07:54:47

Å, skicka hit din mamma, här behövs det städas :P


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: