GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

önskeoutfitskollage - Kyss mig i röven Johannasmycke

2007-06-20 | 08:59:35 | Klädfunderingar& Önskeoutfits

146310-1718

Var ett bra tag sedan jag gjorde något slags "önskeoutfitskollage" ty det svämmar över och räcker med sådana i blggvärlden egentligen och många gör det så mycket bättre...
Men nu kände jag mig inspirerad att göra något själv igen utan caprikorta leggins, midjemagkorta t-shirts, utan ett enda topshopplagg och inte ett enda Kyss mig i röven Johannasmycke..eller vad de nu heter..

Tycker det dessutom är så uppseendeväckande hur stort det blivit det senaste att ha läderarmband och remmar runt handlederna och att stoa designers tjänar multum på något som funnits i varenda sexleksaksbutik i åratal och för en bråkdel av designersumman...Fast det kanske är mer rumsrent om det står Versace eller Gucci på Bondagearmbandet än om man köpt det på typ Extreme Restraints eller nåt..

I alla fall, dagens önskeoutfitskollage består av..ehhh ja jag kanske ska vara ärlig..jag gör kollaget för att helt enkelt rättfärdiga det Ellosköp jag gjorde igår kväll av skorna och klänningen i kollaget..för att se hur jäkla snygga de är tillsammans och tillsammans med annat....
Ok, dagen önskeoutfitskollage består av

* Klänning, Ellos
* Skor, Ellos/Josefssons
* Väska, GoJane
* Solglasögon, Urbanoutfitters
* Olika halsband, Urbanoutfitters
* Akvarellmålningar, av mig själv - Anna Larsson
Kommentera 12 st

Kommentarer
Therese
2007-06-20 - 09:42:11

Jag känner samma sak. Flamsig och seriös. Lat och ansvarstagande. Exhibionistisk och blyg (som du skrev). Självsäker och näst intill destruktivt självkritisk. Enkel och komplicerad. Tycker vi slår fast att man inte måste välja:)

Kristina
2007-06-20 - 09:49:32

Fiiint:)Underbar väska och skor:)

Therese
2007-06-20 - 10:14:51

Precis! Mångfald är ju bra på många sätt;) Enkelspårighet leder sällan till något bra:) Nu ska jag ut i solen! Hoppas du får en bra dag! kram

sandra
2007-06-20 - 10:54:06

Ååh så rätt.. och tack tack, du är den första som grattat =) JAg är sälv rätt less på leggings, johannasmyckena och allt anant som ska vara så på modet.. varför kan inte alla bara göra det de gillar istället. Gillar dig skarpt bruden

Anna Lindahl
2007-06-20 - 11:11:01

hey my darling ANNA. Ja det va så mysigt igår, satt o prata massa skit o åt gott. Där skulle du vatt. Men som sagt din o min dag kommer..o jag längtar jehoooo :). Va kul att du körde en egen grej med kollage. Håller med om att där finns gott med kollage från de TOPSHOP m.m. de märken du nämde ovan så det räcker(inte för det är något ont) men kul att vara lite egen. Därför jag alltid gör kollage liknade grejer av mina egna kläder...Vill man ha tips kan man gå in på vilken blogg som helst...men som sagt ibland är det gött me lite eget. Snýgga saker, jag gillar ALLT :)
pussss pusss pusss LOVE-ANNA L

Sweetheart
2007-06-20 - 11:27:55

Den klänningen är jättehärlig, har jag också spanat in! :) Vilken fin liknelse du fick höra av din mamma igår, och soms agt väldigt oväntad :)
Och förressten, inte många som gör bättre kollage än dig! Minns att det var gott om dem när jag började följa din blogg, och jag älskade dem alla :)
Idag har jag varit ute o sprungit, första gången på evigheter, och det kändes ;) Duschen som gäller nu! Puss!

donnasandra
2007-06-20 - 11:44:43

Klänningen och skorna var skitsnygga ihop! :-)

Lotta
2007-06-20 - 12:13:43

Köpte hem en sådan klänning i svart, men den satt som en säck på mig så den var inget bra =(

Caroline
2007-06-20 - 12:26:56

söta grejer =)

Matilda
2007-06-20 - 12:33:29

jättefint!

Sara
2007-06-20 - 12:39:20

Blev väldigt fascinerad av layouten på din blogg och måste bara fråga hur du har gjort för att få in en stor presentationsbild på dig själv och hur du har gjort för att få in en kalender? /sara

Sophie
2007-06-20 - 15:45:56

Härlig outfit!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: