GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

I en klädaffär utan att shoppa

2007-06-29 | 12:14:07 | Egocentrerat&Vardagligt

146310-1776

Mumma vilken god buffé! Nu pyr och jäser och sväller ägg och mackor och naturell yoghurt och mögelost och honungsmelon och russin, te och juice, gurka och leverpastej, GI-bröd och kaffe i magen.
Fast jag undrar om man verkligen äter så mycket frukost at det är värt 55 spänn? Å andra sidan - det är fräscht, uppdukat, massor att välja på, påtår på påtår och ingen disk att diska själv.
Yes it is definitely worth it.
Dessutom är det ju lite SATC-feeling över det hela att sitta där med sin bästa vän på fik och äta frukost/lunch och babbla om allt mellan himmel, underliv och jord.

Vi strosade på stan en stund efteråt. Bland annat inne på Lindex och medan Karin provade en bh så var jag barnsligt löjlig igen och jag  fotade mig med mobilen i den stora spegeln utanför provrummen.

...jag har visst använt ,de av mig hatade legginsen, ganska så frekvent det senaste..men det är ju kyligt..ju..
Men jag har fortfarande inte haft dom till kort kjol..eller jeanskjol..eller under shorts..där drar jag gränsen!!
Men till tunika och till klänning..där tänjer på jag på gränsen..och legginsen..

Fast det är fasligt vad de är osmickrande för midjan..1,2, 3 extravalkar jue!
Kommentera 12 st

Kommentarer
Caroline
2007-06-29 - 12:19:01

mysigt dt där med frukosten :)
ja tycker att man ser smalare ur med leggings, men om dt är strumpbyx tyg så är det inte bekvämt

Emmelie
2007-06-29 - 12:30:25

Jag tycker du var jättefin i leggins :D

Sweetangel
2007-06-29 - 12:35:42

tack detsamma :)=
Gillar
din blogg
Fräck :)
www.gullegumman.blogg.se

Annah
2007-06-29 - 12:39:52

Kul att min kommentar gjorde dej glad, det var meningen med den :D. Jodå det är en helt okej fredag, gillar egentligen inte fredagar och lördagar. Framkallar massa ångest över att man bara "måste" göra något för att det är helg haha. Vad sysslar du med idag förutom att tok-tvätta? Men du
var ju jättefin i leggings! Håller med caroline om att det känns som att man blir smalare av att ha dom på sej haha, önsketänkande?
Gillar familjen svensson och gothtjejen
super mkt! Tror nästan att det blir en goth t-shirt till en kompis i födelsedagspresent. Men är ett tag kvar tills dess så det kanske kommer flera alternativ med henne att välja på? :D
Hoppas och tror att det kommer gå superbra för dej i framtiden!
Kram!
Oj vad smörigt det låter som jag skrivit haha, jaja jag bjuder på det :D

Miranda O.
2007-06-29 - 12:42:24

Hej, jag igen tjejen m frågan om illustration efter en bild.
Å det är klart du ska ha betalt för det!
Får jag illustrationen elektroniskt då..?
Du får gärna mejla priser till mig ([email protected])eller skriva i min blogg om det passar dig bättre =)
Å jag ska bara hitta en riktigt fin bild på mig å pojken också =)

Sweetheart
2007-06-29 - 12:57:32

Hihi, känner igen det där med leggings... De är inte mitt typ av plagg! Hade det dock för x antal år sedan, då det var inne en krot period, kortare än de har hållt i sig nu... Dock vet jag inte var jag har gjort av dem... Äger ett par vadlånga vita nu enbart, som jag haft en gång... :P
Hoppas du får en finfin dag tjejen! Och helg! Själv ska jag jobba för fullt, men nu lite wow :)
Puss o kram!

donnasandra
2007-06-29 - 13:06:03

55 kronor lät som ett bra pris!! Jag är ett stort fan av legging jag ;-) Har det jämt haha

Sofia
2007-06-29 - 15:04:12

hihi du ser ut som jag när jag försöker fota utan att det ska märkas! kramar

Sweet Sabine *
2007-06-29 - 15:08:36

Hur kommer det sig att du alltid lyckas med så goda måltider
och jag bara sitter här med nudlar och pasta? :P

Kristina
2007-06-29 - 15:14:39

Så mysigt ni har har haft det då:)trevlig dag!Kram

Annah
2007-06-29 - 15:14:44

Haha du tycker jag inte alls att du har :D. Har funderat på det länge varför du äter dietbars när du inte alls behöver?
Aaa det är så man ska tänka om helger, det har jag inte tänkt på. Kanske man ska prova på o försöka, men ack så svårt. Kram!

Northpiscopo
2007-12-28 - 15:20:03

Hello!
If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: