GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Haha, sorry älskling

2007-06-03 | 18:44:30 | Egocentrerat&Vardagligt

146310-1619


Medan Stefan fortfarande sov ruset av sig tassade jag ut ur lägenheten vid lunchtid. Väskan packad med fjolårets minimala bikini från tidningen SOLO, ritblock, pennor, Loka, en Marian Keyesbok och kameran, trippade jag iväg hem till mamma och pappa för att "fira lite minisemster". Dock började jag och mamma med en långpromenad.

Efter motionsrundan placerade jag mig i en solstol och sedan fick pappa servera glas efter glas med Pepsi Maxi och nån kopp med te. Där låg jag i flera timmar och nu är min hud ungefär lika randig som gårdagens Lindexklänning, bara att jag är rödvit och inte svartvit längre, hehe. Hoppas det blir till brunt.

Jag har mumsat jordgubbar, cashewnötter och en Top Hat - boy det var verkligen länge sedan jag åt en sådan glass, men jag tror inte det kommer ta lika lång evighet innan jag äter de igen..den var ju god!
Stefan ringde någon gång på eftermiddagen och meddelade väl att han inte mindes särskilt mycket alls från gårdagen men hoppades på att han endast druckit för den lösa hundralapp han haft med sig och inte använt kortet..Haha, sorry älskling.

Ytterligare några timmar senare kom han hem till mina föräldrar därjag fortfarande lapade sol och  vi provsmakade deras nylagade lasagne ( mumma!), men sen gick vi och handlade på Ica.
Nu ligger han och sover igen.

Jag själv ska nu bläddra lite i min nya Plaza samt titta på Desperate på min lap top, i min härliga nya underbara soffa och dricka te till det!

Har ni det bra kära läsare? Gjort något slappt och skönt idag?
Kommentera 15 st

Kommentarer
tova
2007-06-03 - 19:11:12

den första solningen utomhus är alltid lite förädisk..vet aldrig hur man ser ut när man kommer inomhus..det är alltid då man ser om man råkat bränna sej elelr så..men ja, jag har också solat hela dagen idag och jag hoppas att solen aldrig försvinner!
kram

Helena
2007-06-03 - 19:21:40

Vilken toppen dag du har haft, det är ju helt underbart med sol. vi har oxå strosat runt i solen :) kramis

THOWE
2007-06-03 - 19:22:14

Gud vad härligt det låter! lite avis nästan :)

Ofelia
2007-06-03 - 19:41:23

Wow. Den som ändå vågade exponera sin kropp i bikini i bloggvärlden... :/

Helena
2007-06-03 - 19:55:31

Har precis landat från Nora. Har haft en jätteskön helg
med massor av god mat, grillning, öl och vin! Solade halva dagen igår, så jag har också antagit färgen av kräfta möter stoppsignal! Du verkar också haft en skön helg, med lite tur så är du brunvit imorgon!Jag är nog mer orange!Ha en skön kväll i din nya soffa. Jag skall krypa upp i min med en stor balja te! Ett dussin kramar!

Klara
2007-06-03 - 19:55:49

Åh vad härligt mysigt det låter!

yasmine
2007-06-03 - 19:57:57

haha, skönt att inte bli sådär stupfull. Men va gött du , att inte vara ett dugg bakis. Tänk om man hade haft det så lätt :P Oh , gud va härlig det lät att bara ligga och slappa i solen, och inte minst, bli serverad av pappa ?! wow . hihi.

Carolita
2007-06-03 - 20:06:01

Shit, vad avis jag blir du har ju haft en toppensöndag! Kul! Själv har jag oxå suttit i solen, fullt påklädd eftersom det trots allt är höst och så mkt värmer den inte =)
Nu ska jag strax iväg och handla...

Victoria
2007-06-03 - 20:09:57

Låter som en skön och mysig dag det :)

Fröken T
2007-06-03 - 20:18:54

Köpte också den där SOLO-bikinin, men den satt ju heltokigt, haha! Ska nog shoppa ny bikini i veckan, man får passa på innan allt tar slut...

Frida
2007-06-03 - 20:38:24

Marian Keyes gör sommaren till en Ännu bättre tid! Helt klart favoritförfattaren för min del, vilken bok läste du? Jag är ganska röd på axlarna också efter helgens Stekande, lagom är för mesar! ;)

Emilia
2007-06-03 - 20:44:00

Låter som en härlig dag ju :) Inte för din pojkvän kanske dock ;)
I dag har jag bara slappat och ätit god middag, nice! I kväll blir det nån film :)
Ha en fortsatt skön kväll! :)

frida
2007-06-03 - 21:03:46

låter som en urhärlig dag=)

Aliz
2007-06-03 - 21:57:30

Oj, vad fin du är :) Ville inte säga nåt mer, bara att du var väldigt fin. Och nej, jag är inte lesbisk, men jag kan uppskatta andra flickors skönhet.

Abdulmathilde
2009-05-26 - 11:29:26

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: