GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

en massa dagens och snart öppnar shopen!

2007-06-15 | 20:56:52 | Egocentrerat&Vardagligt

146310-1685

Jag och saker jag gillar idag...
Katten Tyko.
Jordgubbar med Yoggi Delikatess
Kolasmak
Dagens middag - vegeostschnitzel, potatissallad, soltorkad tomat och grekisk färdig salladsblandning.

Spenderade även eftermiddagen med ljuvliga Karin. Jag låg i en solstol i Bävern och hon kom dit och satt i skuggan bredvid och vi åt bubbar och drack coca cola. Sedan tog vi en cykeltur och sjöng för våra fulla små halsar - När vi gräver guld i Usa samt Ronja Rövardottertemat.

Sen hade vi planer på att helt sonika gå in i någons trädgård där det pågick studentfirande och låtsas känna den lille studenten och se hur länge de kanske gick på det hela eller vart totalförvirrade och vi kunde hålla masken..men vi struntade i det.

Min bror kom på besök och fixade lite på min dator..eller med min dator rättare sagt..Stefan låg och sov i soffan bredvid. Så sött.

Efter att Stefan och jag handlat gottigheter på Ica och lagat mat kom Mammi förbi som varit i Stockholm igen. Jag fick en liten liten liten minichokladask och en Kanebo Silk Performance Mascara - den bästaste mascaran !
Jag har tagit ännu en cykeltur och när jag kom hem från den hade jag ett glatt samtal med Roger...ikväll öppnar min webshop på vykortsfabriken!!! Och på måndag kommer förhoppningsvis mina Tidaholmsvykort som jag ska gå runt till diverse ställen i staden och fråga om de vill köpa in!
Woohoo!
Kommentera 8 st

Kommentarer
Anna L
2007-06-15 - 21:17:41

ANNA L!!! Snyggingen i håret alltså. Vår foto date måste bli av...DET SKA DEN ;)ooova mysigt en frulle och en lång promenad innan hihi...E så glad jag hitta dig här ju ;)...jag e snart tillbax jag lovar. KRAM PÅ SÖTA DIG-ANNA L

Elsa
2007-06-15 - 21:23:22

ÅÅÅH! :D Kul att din shop öppnar!
Vilken tid ungefär? Vet du det? :D
Kramar från moi

Lotta
2007-06-15 - 21:29:10

Wohoo.. fan vad spännande.. hojta till i bloggen så fort dina saker finns online att beskåda och beställa!!! Ha en grym helg!

Elsa
2007-06-15 - 21:33:02

Åh kuuul! :D

Sabor
2007-06-15 - 21:37:44

Gud vilken söt kisse ;)

Sandra
2007-06-15 - 21:48:54

Vad spännande!!

sanna
2007-06-15 - 22:05:11

ha en bra kväll

Aurora
2007-06-16 - 12:44:27

DU ÄR JU SKITSNYGG I HÅRET!!! ;)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: